Barst in Titanium scherm.

Helaas door een ongelukje (moest erg hard remmen in auto waardoor tas incl. g4 naar voren vloog) zit er een barst in mijn scherm. De computer start nog wel gewoon op en kan er dus nog een scherm aanhangen maar ik baal natuurlijk wel heel erg hard. Heb de computer gekocht bij X-alt in Zoetermeer. Ga daar dus naar bellen. Maar vroeg me af wat het zou kunnen gaan kosten en hoe lang zoiets zou kunnen duren. Kan mijn computer eigenlijk niet missen ivm. met mijn studie.

Ik geloof dat zo'n grapje rond de 800 eurtjes is :oops: . Heb laatst mijn Palm 505 laten donderen en mijn scherm is ook gebarsten, dus ik voel je pijn :cry: , albeit op een wat kleinere schaal. Blijft kut. Sterkte.

THNX! Tsja grappig om te zien hoe zo'n machine je aan't hart kan gaan:). Pff moet dus ook tot maandag wachten tot ik de winkel kan bellen. Probeer zo lang het een en ander met een ouwe 17 inch CRT monitor. Maar wat nu ziet hij deze 2e monitor direct als extra en niet zoals (ik dacht) als kopie van de desktop.

Dat kun je veranderen in de preferences, bij beeldschermen geloof ik.

Helaas is de barst zo groot dat ik alleen links boven nog een klein hoekje kan zien. Maar met veel geduld en een hoop klikken heb ik synchrone weergave kunnen instellen.

Da's idd wel onwijs balen ja. heb ook eens zoiets gehad. Sorry dat ik het moet zeggen maar dat grapje kost idd een paar centen.

Suc6,
daPOKER

:o is echt KUT voor je, is denk 1 van de duurste onderdelen van de PW

link

powerbookguy

[mod:1dc2ae4169=“tiny”]Ik heb je links ff aangepast. Bij lange links als deze graag de url-tag gebruiken…[/mod:1dc2ae4169]

Pff sorry maar damn ik schrik er nog van als ik 'em nu aan zet en die lelijke enge barstan zie oplichten. Nou ben vanochtend naar X-ALT in Zoetermeer gegaan. Heb 'em daar ooit gekocht als refurbished. Prima service. Helaas konden zij zo even niet oplossing bedenken om de offciele Apple optie 'damage categorie - 2!' a 1600 dikke euro's te omzijlen. Voor dat bedrag kan ik bij wijze van spreken een nieuwe kopen. Dat geld heb ik simpelweg gewoon niet. Men is dus hard bezig een oplossing te zoeken. Anway thnx voor de link van LIN, dat zou me in ieder geval flink wat schelen. Afwachten dus jammergenoeg. Mocht iemand iets horen van een met eenbijl bewerkte dump titanium waarvan het scherm nog intact is dan hoor ik het erg graag :wink: .

Klote... ik heb ook ooit zoiets voorgehad met mijn iBookje...

Apple wou het repareren voor 1000 euro!!! Maar ik heb het anders gedaan…

surf naar www.pbparts.com en zoek daar naar je scherm… veel goedkoper en laat het naar iemand in Amerika shippen en laat die het dan naar jou sturen, zo betaal je geen importkosten en btw…

Je kan het ook naar jezelf laten shippen, maar dan betaal je die invoerrechten dus wel…

www.pbparts.com

S6

Time for an update! Heb mijn geliefde powerbook, aanstaande woensdag alweer 4 weken, achter gelaten bij X-Alt in Zoetermeer. Werd vorige week Vrijdag toch wel nieuwsgierig hoe't ermee stond. Hoopte stiekem al dat wanneer ik zou bellen men bij X-Alt me zou vertellen dat hij onderweg was en.........HOHOHO WAKKER WORDEN! Na Vrijdag flink wat op en neer te hebben gebeld en een daarmee evenredig toenemende onduidelijkheid, voor mij, de winkel en?! Apple vandaag uitsluitsel gehad. En wat bleek hij is pas vanochtend opgehaald????????G&#%#*@^MME F%$K

na 4 weken pas? :sealed: :sick: Walgelijk zeg......

Voor mensen die dit adres nog niet kennen, deze zitten in Engeland, behalve pobo beeldschermen hebben ze nog heel veel andere onderdeeltjes e.d.
http://www.applemacparts.com/
Jammer dat we zoiets niet hebben in NL :frowning:

[quote:d98cc98851="Niels fonque"]En wat bleek hij is pas vanochtend opgehaald????????G&#%#*@^MME F%$K[/quote:d98cc98851]

Oftewel: na jouw telefoontje is 'ie meteen op de post gedaan.

Triest.

Om het verhaal compleet te maken. De dag erna heb ik naar de winkel gebeld met de mededeling dat ik hetgeen toch wel pijnlijk vond. Bleek een miscommunicatie tussen de winkel en DHL te zijn. Dit belletje was rond 11 uur. Wordt ik om 3 uur gebeld dat hij alweer gerepareerd en wel terug was?!:).