basisstation onzichtbaar

ik heb en extreem basisstation van 1 jaar oud , vorig jaar 11 juli gekocht en nu zaterdag 10 juli :? is hij ineens onzichtbaar voor mijn airporthulpprogramma. ik heb al vanalles geprobeerd , resetten , aan/ uit, airportkaartje aan /uit, Mac heropstarten, instellingen nakijken...allemaal niets. Het rare is dat hij wel streepjes geeft van contact, maar ik kan mijn station niet meer configureren, ook niet met AirPort-configuratie-assistent. in mijn balk bovenaan zie ik hem staan mijn station, maar kan er niets mee doen :cry: HELP wat moet ik nu doen??

probeer eens om de bs via een ethernetkabel te benaderen. (neem aan dat er een ethernetpoort op zit) wellicht dat je via die weg er wel bij kan en dan gewoon via het configuratieprogramma verder...

inderdaad, dan ziet hij een basisstation :D maar als ik hem wil configureren vraagt hij een paswoord...en zoals standaard ingesteld staat bij resetten is het public. maar hij zegt dan dat het een foute paswoord is :evil: ik weet het echt niet meer, 'k ga er een nachtje over slapen :innocent: