batlefield bots

ik kijk rikhalzend uit naar battlefield maar ik zou het volgende willen weten : kan je bij een spel over een lan bots toevoegen(uit ervaring met de windows versie ?) ? want ik en mijn broer zouden dat spel dan over een netwerk wilen spelen maar met 2 in zo'n grote werelden is een beetje saai :(

Ik geloof dat je bij de Windows versie ook een mod hebt waarbij je dat kan doen. Ze zijn niet al te slim, maar toch..ze zijn er.

Ik zal het even opzoeken, en dan kan jij vragen of ze ook aan een Mac versie werken :slight_smile:

Ik heb net met Aspyr gemaild en zij zeiden kort en krachtig:

Howdy Thijis,

Yes the two formatts are compatable.

Dus ja, het kan!

Gaaf zeg. Toch maar weer de spaarpot omkeren!

[quote:8714a49e5b="speirs"]Gaaf zeg. Toch maar weer de spaarpot omkeren![/quote:8714a49e5b]

Neem gerust wel een G5 dual mede. Anders is het spel niet te harden:-(

Ik had em besteld voor mn 15" PB 1.25Ghz om eindelijk van mn pc af te zijn maar dat zit er voorlopig nog niet in. Het draait voor geen meter en Battlefield voor de Mac gaat dan ook de kast in, zelfs niet op 640x480@32bit. En dat voor een spel wat op mn GeForce2 liep als een tierelier. helaas pindakaas :( Wees gewaarschuwd iig :)

PS. et mag wel niet maar ik doe het toch, mensen in Limburg/NB die BF1942 voor de mac willen voor 55,- ( 1 keer gebruikt ) PM me ff :slight_smile:

[quote:49f241f8e8="Thijs"]Ik had em besteld voor mn 15" PB 1.25Ghz om eindelijk van mn pc af te zijn maar dat zit er voorlopig nog niet in. Het draait voor geen meter en Battlefield voor de Mac gaat dan ook de kast in, zelfs niet op 640x480@32bit. En dat voor een spel wat op mn GeForce2 liep als een tierelier. helaas pindakaas :( Wees gewaarschuwd iig :)

[/quote:49f241f8e8]

En het nare is: Dit is pas het begin. En BF1942 was een paar JAAR geleden op de PC gewoon op een Pll te spelen. Ik vind het echt heel raar dat je een supermac moet hebben om te gamen. Dit was in de os 9 tijd wel anders. Ik speelde UT gewoon op een imacje met 6 MB video. Mijn windows vrienden hadden veel betere hardware nodig.
Is dit dan toch de OS X flaw?