Zijn er meer mensen die snel leeglopende batterijen van iPhone en iPad hebben na de iOS 13 upgrade. Ik leg geregeld een volle iPhone en iPad weg om er de volgende dag achter te komen dat ze helemaal leeg zijn.
Nope!! Draai 13.3 beta gaat prima. 13.1.3 was ook prima.
welke versie draai jij , 13 ? of de laatste 13.2.2 ?
Ik gok op deze:
https://www.onemorething.nl/2019/11/ios-13-2-2-beschikbaar-bugfixes-voor-multitasking-en-meer/
Ik draai nog 13.2 en zie net dat er een update is (13.2.2). Die zal ik gaan installeren en kijken wat er gebeurt. Gisteren iPad op 100% weggelegd en vanochtend was de batterij nog maar 64%
Hoeveel sneller is het dan? Mischien komt het door een app die je als laatste hebt geïnstalleerd. Dan zou ik die verwijderden en weer kijken hoe het dan met je accu gaat.
Ik zit met precies hetzelfde probleem op een iPhone 8. Behalve de iOS-versie is er voor wat betreft gebruik of apps niets veranderd. Dit probleem speelt voor mij sinds 13.2, en de update naar 13.2.2 heeft hierin geen verbetering gebracht.
Jazeker, precies hetzelfde als bovenstaande. iPhone 8 (30% leeggelopen s’nachts) sinds de laatste 13.2.2 update. Eerder nooit problemen mee gehad. Zelfs in spaarstand liep de batterij snel leeg.
@TheBigZ: al verscheidene keren, maar zonder resultaat. Maximum capaciteit van batterij zit op 91%, en die is onlangs niet merkbaar afgenomen. Als dit een in bredere kring ondervonden probleem is, valt te hopen dat door Apple snel in een oplossing wordt voorzien.
Heb tests gedaan afgelopen dagen.
iPhone gisteravond weggelegd op 83% en vanochtend was daar nog 4% van over!
iPad gisteravond weggelegd op 61% en vanochtend was deze volledig leeg gelopen.
Blijkbaar draaien er allerhande processen op de achtergrond die veel stroom kosten, en dat sinds iOS 13, want hiervoor heb ik er nooit last van gehad.
Is blijkbaar niet een wijdverbreid probleem bij anderen?
Kijk dan eens in de iPhone wat ie er zelf van zegt bij Instellingen>Batterij.
Battery health is nog 94% dus met batterij is niets aan de hand. Ik zie in de grafiek wel de batterij inhoud gedurende de nacht gestaag leeglopen en heb bewust zelfs scherm uitgezet (ipv zelf uit laten gaan)
Het gaat erom welke app de batterij leeg trekt; dat moet je daar ook kunnen zien.
Iets met een locatievoorziening miscchien?
Heb dit ook met een ipad gehad,was niet bij te houden zo snel leeg.
Onder privacy staan alle apps die dit wel/niet gebruiken