Batterij Macbook

Mijn batterij van mijn macbook laat niet op. Als ik op de batterij boven in het scherm druk dan staat er ook "batterij wordt niet opgeladen". Is dat gewoon een instelling (hoe kan ik dat dan weer terug zetten?) Of is er echt iets met de batterij.

Ligt aan de kabel. Heb het probleem ook. Mee terug gaan naar je dealer.

er is een serie batterijen die dat probleem van de macbook hebben, maar het kan ook een ander hardware (defect) zijn. Ik zou zeggen neem je macbook met je adapter even mee naar je AASP

Ik heb hem bij apple.nl gekocht

Bellen naar de support?

[quote:65cedfb398="wolfs"]Mijn batterij van mijn macbook laa[size=18:65cedfb398][u:65cedfb398][b:65cedfb398]t[/b:65cedfb398][/u:65cedfb398][/size:65cedfb398] niet op. Als ik op de batterij boven in het scherm druk dan staat er ook "batterij wordt niet opgeladen". Is dat gewoon een instelling (hoe kan ik dat dan weer terug zetten?) Of is er echt iets met de batterij.[/quote:65cedfb398]Probeer je hem te laten vliegen dan?

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn MBP. Apple opgebeld en ik moest het volgende doen: alle kabels los, batterij eruit, power knop 5 sec ingedrukt houden, batterij er weer in en start de macbook maar op. Hierdoor was bij mij het probleem opgelost ;)