Ik heb gisteren in mijn enthousiasme, de batterij van mijn nieuwe MacBook Pro niet gekalibreert…
Nu heb ik gekeken met coconut battery, en die geeft age of your macbook: 3 months aan…
Dan kalibreer je 'm toch alsnog? Je kunt kalibreren wanneer je maar wilt. Kalibreren doet trouwens helemaal niets met/voor de levensduur van je accu. Het zorgt er alleen maar voor dat je Mac de toestand van de accu goed kan inschatten.
(En tooltjes die informatie geven die je niet begrijpt. Daar zijn twee oplossingen voor. 1) RTFM 2) Als die geen uitsluitsel geeft meteen weer deïnstalleren. Troep. )
[quote:16ce604d97="iJoost"]Daar zijn twee oplossingen voor. 1) RTFM 2) Als die geen uitsluitsel geeft meteen weer deïnstalleren. Troep. )[/quote:16ce604d97]
Ik vermoed dat we de TS hier nog wel vaker zullen tegenkomen gezien zijn/haar voorliefde [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=161070]voor allerlei handige tools...[/url]
[quote:4dc9003eec="Pieterr"][quote:4dc9003eec="iJoost"]Daar zijn twee oplossingen voor. 1) RTFM 2) Als die geen uitsluitsel geeft meteen weer deïnstalleren. Troep. )[/quote:4dc9003eec]
Ik vermoed dat we de TS hier nog wel vaker zullen tegenkomen gezien zijn/haar voorliefde [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=161070]voor allerlei handige tools...[/url][/quote:4dc9003eec]
Excuses voor de vele topics, maar ik ben nogal voorzichtig in het begin.
En, vragen zijn er tenslotte om te stellen he?
[quote:3bc4370d29="Qaox"]Excuses voor de vele topics, maar ik ben nogal voorzichtig in het begin.[/quote:3bc4370d29]
Misschien kun je die voorzichtigheid (of liever: terughoudendheid) ook aanwenden bij het installeren van allerlei handige tooltjes, dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen met mijn vorige posting. ;-)
[quote:3bc4370d29=“Qaox”]En, vragen zijn er tenslotte om te stellen he?[/quote:3bc4370d29]
Daar is helemaal niks mis mee!
Die doet alleen geen ene zier met de informatie van de batterij...
En inderdaad, net Mac gebruiker en nu al aan het spelen met tools, en zich druk aan het maken om het onderhoud van de machine… 2 zaken die je OF zo lang mogelijk moet uitstellen, OF gewoon helemaal niet aan moet beginnen…