Batterij van mijn Ti Powerbook zit vast

Ik had al een tijdje dat ik mijn batterij niet meer los kreeg uit mijn Powerbook. Normaal wissel ik vaak met 2 batterijen maar dat kan nu dus niet meer...... in principe niet zo'n heel groot probleem. Maar nu heb ik een 100GB 7200rpm HD gekocht, en nu blijkt dat die batterij eruit moet vóór ik die HD in kan bouwen.

De onderplaat van mn Powerbook heb ik na wat ‘breken’ los gekregen, maar dit lost het probleem niet op. Kent iemand dit probleem, of kan iemand een paar foto’s posten, waarop te zien is hoe het ontkoppelingsmechanisme van de batterij werkt. (graag van batterij en waar de batterij in moet)

kijk hier eens : [url=http://www.pbfixit.com/Guide/]PbFixit.com[/url]

Daar heb ik idd gekeken, en ook de beheerders van de site over gemaild. Maar ik wordt er niks wijzer van!! :cry: Kan iemand alsnog een paar duidelijke foto's mailen van de binnenkant van de accu en het ontgrendelingsmechanisme.

Mhz, shit man...

Ik wil best een paar plaatjes schieten, wat voor PB heb je? Heb hier een 1.5 PB 15"

Mijn Powerbook is een Ti Powerbook DVI 867Mhz van 667Mhz tot 1Ghz is vergelijkbaar/hetzelfde.

Heb hier een Alu 1.5, als je er wat aan hebt dan maak ik morgen wat foto's

Ja, mocht het een beetje overeen komen dan graag!! Alvast bedankt voor de moeite!

De Alu en de Ti zijn te verschillend, de batterij zit anders vast, en heeft een andere manier van ontkoppelen. Je kan beter kijken of iemand met een Ti powerbook wat foto's kan maken

Edit:

alhoewel… de batterij ziet er wel het zelfde uit qua uitsparingen…

pic1
Het langwerpige ‘pinnetje’ kan naar binnen gedrukt worden

pic2
de twee pinnetjes die je ziet gaan normaal naar links als je de ‘schroef’ draait en veren vanzelf terug

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Is er ook iemand met een Titanium-notebook die zulke foto's kan plaatsen, en ook zo'n duidelijke uitleg kan geven zoals Jlle dat deed?? (Great thanx to Jlle!!!) Dus ff vermelden naar welke kant de pinnetjes gaan enzo. Toch nog een klein tipje, gebruik de macrofunctie van je camera voor scherpere foto's vanaf dichtbij.