Batterij vervangen van Imax Bondi Blue?

Het gebeurt geloof ik wel vaker: Je start je mac op en ziet een jaartal als 1965 en de tijd staat op 19:22 terwijl het 11 uur in de ochtend is. Ik heb me laten vertellen op dit forum dat dat aan een batterij moet liggen. Nou vraag ik me af, waar kan ik dat laten vervangen, kan ik dat zelf, zoja waar kan ik het verkrijgen, zonee door wie moet ik dat laten maken?!

[quote:8760245814="Fontaholic"]Nou vraag ik me af, waar kan ik dat laten vervangen, kan ik dat zelf, zoja waar kan ik het verkrijgen, zonee door wie moet ik dat laten maken?![/quote:8760245814]

Ik vind dat je je batterij het beste kan laten vervangen door een apple-dealer (macsupport in Uitgeest, bijvoorbeeld). Je kunt het ook zelf doen. er zijn genoeg pagina’s te vinden hoe je dit moet doen.

Als je geen zin, geld of whatever hebt, dan kun je ook je klok synchroniseren met een netwerkklok.

Dat laatste klinkt interessant. Hoe werkt zoiets? Geld is niet zo' n probleem, naar bv. Uitgeest gaan wel. Ben een jonge scholier, kan niet met mn Macje de trein instappen. [Ach, alles kan, maar je begrijpt wat ik bedoel] Is dat een mogelijkheid voor mij? Ben nieuwsgierig!

Ik heb het al gevonden, puur toeval zag ik de optie bij de Datum En Tijd. Dit werkt prima zo!

Bedankt!