Batterijmeter van de iPhone

Hey,

Ik heb mijn iPhone geunlocked met iLiberty+ (weet niet of het van toepassing is). Mijn batterij gaat wel lang mee, maar de batterijmeter in de rechterhoek is niet bepaald accuraat heb ik de indruk. (wifi etc staan af)

Zoals gezegd gaat de batterij wel ff mee, maar wanneer hij tegen de 20% komt dan krijg ik zonder waarschuwing (normaal krijg je toch meldingen van nog 10 en 20% resterend) het scherm dat ik moet opladen en kan niets meer doen tot hij opgeladen is.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Wel een klein, maar zeer vervelend probleempje!

Hartelijk bedankt op voorhand!

Misschien heb je een foute jailbreak, ik denk dat je even moet restoren en opnieuw met iLiberty+

[quote:809531ea21="pietsnot"]Misschien heb je een foute jailbreak, ik denk dat je even moet restoren en opnieuw met iLiberty+[/quote:809531ea21]

Moetk mn muziek er dan weer niet allemaal opzetten? :s

ja al je muziek gaat er dan af en moet er weer opgezet worden.

zelfde geld voor video’s , podcast enz

Misschien heb ik het mis hoor, maar wat kan de jailbreak/unlock hier nou mee te maken hebben? Ik heb het idee dat bij elk probleem met een iPhone direct het advies wordt gegeven om opnieuw of op een andere manier te jailbreaken. Alsof dat het wondermiddel is tegen elk probleem. Heb je dan enig idee wat die jailbreak doet als je zoiets adviseert?

Voor de levensduur van je accu maakt het niet hoe vaak je hem oplaadt, en of je hem helemaal oplaadt, maar ik kan me voorstellen dat het voor de betrouwbaarheid van de indicator wel uitmaakt.

Op http://www.apple.com/batteries/iphone.html adviseert Apple:

[quote:77df742440]Be sure to go through at least one charge cycle per month.[/quote:77df742440]

Hey, bedankt

Dat heb ik allemaal gedaan, maar mn batterij blijft wel lang mee gaan, maar de meter klopt langst geen kanten. Geen waarschuwing voor nog 10 of 20 % te gaan, maar meteen bij de 20% gedaan en verplicht op te laden.

Heb jij mijn post wel goed begrepen? Ik schrijf toch juist dat het voor de levensduur niet uitmaakt, (want dat is hier het issue niet) maar dat ik me voor de betrouwbaarheid van de batterij-indicator wél kan voorstellen dat dat het uitmaakt als je hem af en toe volledig laadt/calibreert?