BCC geadresseerden in Mail

Is het ook om onzichtbare kopieën (BCC geadresseerden) mee te sturen in Mail? Ik mis deze optie eigenlijk wanneer ik mails moet verzenden naar veel adressen, en niet wil dat iedereen alle adressen ziet.

Kijk eens onder View in je menubalk.....

Die optie is wel mogelijk ja. Ik vind het er zelf eigenlijk wel een beetje knullig uit zien. In de zin dat het allereerst zo verstopt staat en de naam die eraan gegeven is. Niet gewoon BCC, maar iets anders, zit momenteel niet achter X, dus ik kan het even niet opzoeken.

Oeps, had beter moeten kijken (het heet 'Blinde kopie'). Zal wel door het warme weer komen. Bedankt voor de tip.

[quote:4e93262dfb="arnohoogwerf"]Oeps, had beter moeten kijken (het heet 'Blinde kopie'). Zal wel door het warme weer komen. Bedankt voor de tip.[/quote:4e93262dfb]

Ja, klopt… Ik heb me er ook suf naar lpen zoeken van de week…

Vertel a.u.b. even waar ik dat BCC vind ik zie geen View met blinde kopie.. :apple:

Open mail en open een nieuw te schrijven bericht. Ga in de taakbalk naar weergave en vink 'blinde-kopie koptekst' aan...

Dank je, altijd gedacht dat Kopie al blind was, vandaar ! Eigenlijk en i.d.d. een rare Safari indeling, bedankt... :o

open een nieuwe mail en typ shift-command-B. En klaar is je BCC veld (blinde kopie of blind carbon copy), alleen nog even je adressen invullen natuurlijk...

In het Engels werken heeft zo zijn voordelen, aangezien je dan niet geconfronteerd wordt met gekke vertalingen als 'Blinde kopie'.......... Mijn God!

Bij mij staat er onder View dan ook gewoon de optie Bcc Header. Duidelijker kan niet, lijkt mij.

Als ze dat nu ook in de nederlandse versie gaan doen. Scheelt weer een hoop irritatie's over zoiets kleins.

Ach ja, we weten waar het over gaat, dus wat dat betreft zit ik er niet heel erg mee als het erop blijft zitten.