Beat sync Final cut express ?

Hallo,

Kan iemand mij helpen om mijn audio te syncen met het video op de maat van de muziek.
Ik kan wel markers plaatsen in mijn audiospoor in het vieuwer scherm alleen is deze net wel net niet op de beat van de muziek.

Wat ik wil is een aantal foto’s in mijn montage voorbij laten komen op de exacte maat van de muziek.

Maar het lijkt net alsof ik een snap heb aanstaan, terwijl deze wel uit staat in het menu.
maar volgens mij is dat snap van de time-line die je aan en uit kan zetten
en trim size staat ook op 1 frame.

suggesties?

kan je bv ook tussen de frame’s snappen?

Tussen frames? Nee, dat gaat niet...

frame nauwkeurig monteren en elk nieuwe shot leggen op de plek waar volgens jou de juiste beat ligt. en veel previews maken....

[quote:98a9f429b7="~;-)"]frame nauwkeurig monteren en elk nieuwe shot leggen op de plek waar volgens jou de juiste beat ligt. en veel previews maken....[/quote:98a9f429b7]Blijft uiteindelijk een k*tklus. Maar je kunt ook op de beat "M" indrukken. Dan krijg je markers. Dan heb je al vrij snel een goede aanwijzing van de plekken van de markers.

wat ik altijd doe ik de markers eerst op gehoor zetten en dan dmv de geluidstrack kijken waar de beats staan de markers er precies opzetten.

Die bedoelde ik :|

je zou ook een VJ programma met beatdetectie kunnen gebruiken bijv Arkaos Vj of GRID.