Beatles eindelijk in de iTunes store?

Het gerucht gaat dat Apple van plan is om op vijf september de acquisitie van het Beatles-repertoire bekend te maken. Op de uitnodigingen staat 'The beat goes on' afgebeeld op een plaatje van de CoverFlow-interface. Deze uitdrukking lijkt opzettelijk te zijn geleend uit het laatste persbericht van de Beatles op 10 april 1970, waarin het uiteenvallen van de groep werd bevestigd. De laatste zinnen hiervan luiden: 'When the spinning stops - that'll be the time to worry, not before. Until then, the Beatles are alive and well and the beat goes on, [color=red:1d97be17a6]the beat goes on[/color:1d97be17a6].'

zullen we het dan toch nog beleven?

bron tweakers.net die altijd eerder apple nieuwes hebben dan wij hier :?

ik denk dat dit voorlopig nog altijd beter hier staat: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=106422&start=75

@tommy666: ik denk dat de iPod en de iTunes Store twee verschillende dingen zijn.

beatles onder de kerstboom? daar heb ik het roch niet over :?

Koop gewoon bij Bol.com Free Record Shop

of LimeWire (muziek downloaden is gewoon legaal in Nederland)

niet alles wat legaal is is daarmee ook goed.

[quote:dd7cacdd53="midas"]niet alles wat legaal is is daarmee ook goed.[/quote:dd7cacdd53]

Flink gezegd.

[quote:d5e7dc7311="midas"]niet alles wat legaal is is daarmee ook goed.[/quote:d5e7dc7311]

Ja het is wel sneu voor Robbie Williams. Hij heeft al zo weinig (1 miljard). Marco Borsato is ook wel slachtoffer van downloaden (hij heeft slechts 50 miljoen). Joling en Gordon lopen er ook er echt een beetje armoedig bij.

De beattles draaien zich om in hun graf!

wat heb jij daar mee te maken? Jij zit toch ook achter een Apple. Ik ga toch ook niet naar de bakken en zeg geef mij een gratis brood, ik heb er nu al zo veel betaald en je hebt al geld zat!

Als je iets wil hebben wat niet van jou is zul je moeten betalen.

[quote:ea9da392be="midas"]wat heb jij daar mee te maken? Jij zit toch ook achter een Apple. Ik ga toch ook niet naar de bakken en zeg geef mij een gratis brood, ik heb er nu al zo veel betaald en je hebt al geld zat!

Als je iets wil hebben wat niet van jou is zul je moeten betalen.[/quote:ea9da392be]

Sommige artiesten zouden nooit zo populair zijn als downloaden niet bestond. Voor concerten verdienen die lui al miljoenen per keer. Daar is trouwens ook niets mis mee maar ze moeten niet zeuren als ze een paar miljoen mislopen door downoaden. Het heeft ze ook groot gemaakt.

welke band is er groot geworden door downloaden dan?

Als het de remasters zijn vrees ik voor zware tijden voor m'n bankrekening...

[quote:feb3746189="midas"]welke band is er groot geworden door downloaden dan?[/quote:feb3746189]

The Arctic Monkeys.