Beats by Dre: origineel vs. namaak

Correct, ik reis minstens 2 uur per dag met de bus, en dan is een goede koptelefoon inderdaad geen overbodige luxe. De noise-cancellation is erg fijn, want op het moment dat ik op de mute-knop druk hoor ik duidelijk het dreunende geluid van de bus en die lage dreunende tonen vallen compleet weg en bij een klein beetje volume (dus niet asociaal hard) kan die nog meer noise-cancellation opwekken en hoor je compleet niets meer. :thumbsup:

[b]Foto's van de verpakkingen toegevoegd![/b]

Goed gedaan! Ik denk dat dit een waardevol topic is voor veel mensen die via Google op zoek zijn naar informatie over nep of echte modellen.

Heel goed gedaan!

Wel erg handig deze info!

Ik heb zelf de Pro, (nep).
Ik luister bijna de hele dag muziek op die koptelefoon...., alleen de kabel is erg groot(2meter), dus ik heb de kabel genomen (van me kappotte Solo HD).

Iemand vertelde me die de echte had, die had hij bij ze HTC gekregen. ( de Tours)
even goed waren als de neppe, die, die ook had.
Alleen de build kwaliteit is slecht, voor de rest is het zijn ze bijna hetzelfde.

Ik was laatst bij de MM en daar de studio/solo HD uitgeprobeerd.
Volgens mij zit in de studio en Solo HD carbon hij is namelijk super felxibel, en niet makkelijk te brken hij buigt mee.

Dat hebben de neppe niet, [img]/uploads/community/30cd9b0df0454d21ef9a71e2b0bad2fe405ec9ea_0.jpg[/img]
[img]/uploads/community/8a929594d675424c55d7e91075eb78523d943945_0.jpg[/img]

Zoals ook al in het eerste bericht is gezegd: Neppe zijn zeer goed, en je krijgt er geen spijt van. Maar als je het geld hebt voor de echte koop de echte.

Mooi topic!!! Uit de diverse foto's en filmpjes blijkt toch wel dat je behoorlijk in het ootje wordt genomen met die neppers.
Ik mag me sinds gisteren de trotse eigenaresse van de Solo noemen en wil nu al niet meer anders. Wat een heerlijk helder geluid met een mooie diepe bas.

Ik ben van plan om de studio te kopen. Geld de korting van de mediamartk hier ook op?

Ik denk het wel, dus ik zeg: doen!

Houd er rekening mee (je zult het zien als ze op display staan), de zwarte zijn ENORME vingervlek magneten, zowel fake als origineel!

En beste jesper, ik denk dat hij graag ook enkele neppers wil slijten bij andere mensen, want geloof je nu echt zelf dat het geluid van oordopjes <10€ net zo goed is als die van €150-€170? Ik ben van mezelf nog aardig goedgelovig, maar als iemand dat serieus beweert dan is diegene waarschijnlijk alleen gevoelig voor bastonen.

nou, ik heb hem. ik heb de zwarte gekocht met korting. het geluid is echt perfect!

Mooi, je hebt echte gekocht toch?

Ik vind het enigste voordeel, dat ze super flexibel zijn, en garantie natuurlijk (dat geefe die chineze niet!)

Veel plezier er me ;p

Ik wil de studio kopen, via marktplaats is inderdaad bijna alleen maar rommel te koop, maar heb wel een betrouwbaar ding gevonden (denk ik). Ga zaterdag kijken! :)

En eerlijk gezegd deze handleiding nog een paar keer heel goed doorlezen, dank voor het opstellen :D

[quote=jesper211232 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/beats-by-dre-origineel-vs-namaak/page/2#post-2358265 time=1327839922]Mooi, je hebt echte gekocht toch?

Ik vind het enigste voordeel, dat ze super flexibel zijn, en garantie natuurlijk (dat geefe die chineze niet!)

Veel plezier er me ;p[/quote]

Het enigste voordeel? Heb je m'n post wel gelezen? :ftim:
Daarnaast geeft DealExtreme wel degelijk garantie, maar vind maar eens een manier om je koptelefoon terug te sturen voor niet teveel geld naar China.. Denk dat het goedkoper is gewoon een nieuwe te bestellen.

[quote=superCD url=http://www.onemorething.nl/community/topic/beats-by-dre-origineel-vs-namaak/page/2#post-2358992 time=1327951881]Ik wil de studio kopen, via marktplaats is inderdaad bijna alleen maar rommel te koop, maar heb wel een betrouwbaar ding gevonden (denk ik). Ga zaterdag kijken! :)

En eerlijk gezegd deze handleiding nog een paar keer heel goed doorlezen, dank voor het opstellen :D[/quote]

Heb het erin gezet, gebruik dit niet als handleiding om echte te vinden, want ook de echte verschillen wel eens (heb me laten vertellen dat er ook echte zijn met die FCC logo's etc.). De dealextreme neppers zijn nu echter heel makkelijk te herkennen, de binnenkant is veel zwarter dan het originele donkergrijs.

Mag ik vragen wat je ervoor moet betalen?

SMILE!! Dit draadje staat op [url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/grote_geenstijl_koptelefoon_te.html#more]Geen Stijl[/url].

Vette shit! :thumbsup:

Complimenten voor TheScythed! Zo zie je maar, waardevol draadje! :thumbsup:

[quote=TheScythed url=http://www.onemorething.nl/community/topic/beats-by-dre-origineel-vs-namaak#post-2356012 time=1327406315]...Het begon allemaal toen ik namaak Beats (Studio's) bestelde bij DealExtreme...[/quote]En daar eindigt het voorlopig ook. :wink:

Er is flink schoongemaakt daar in Hongkong. En voorlopig zul je er geen Dr. Dre meer vinden.

Hoe vet, het lijkt echter wat verdraait alsof degene waar naartoe gelinkt word ze zelf heeft nagemaakt, maar ik vind het wel leuk dat er door gelinkt word, zo krijgt deze post alleen maar meer aandacht, en hoe meer hoe beter? :oops:

weet iemand een goede en betrouwbare site

Om te kopen? Gewoon die van Apple bijvoorbeeld :wink:

Ja. Maar die geven we fijn niet prijs. :lol:

Zoek maar even lekker op [b]Dr. Dre HongKong[/b].
Dan kom je een heel eind.