Beeld draait niet meer mee bij schuinhouden Ipad

Hallo,
Als ik mijn ipad omdraai of schuin hou draait het beeld mee.
Sinds enkele uren doet hij dat niet meer in (enkel) mail.
Ik legde hem al af en syncr al maar tevergeefs...
Iemand raad ?
Thx

Toevallig screen-rotation lock 'aan' staan?

Dubbel klikken op de home-knop, naar links swipen, en de rotatonlock uitzetten.

Sorry maar dat werkt niet.
De rotation knop is toch de knop net boven de volumeknoppen aan de zijkant ?
Ik klik dubbel op de home, (er komt iconenbalk onderaan mijn scherm) en als ik naar links swipe komt vorig scherm terug te voorschijn...

Waar zit de functie om de "screen rotation lock" aan te zetten mocht ik dat willen ? Dan weet ik ook mijn eventuele gemaakte "fout".

Thx

Lees http://support.apple.com/kb/HT4085?viewlocale=nl_NL eens door. Daar staat precies uitgelegd wat je moet doen en ook tips om problemen met de schermrotatie op te lossen.

Super !
Dikke merci !

Goeie tip, weet nu ook dat er sluimerstand bestaat :-)
Dank, dank!

Ak

Mijn beeld draaide ook niet meer, het maakte daarbij niet uit of de rotatie vergrendeld was of niet. Het bleek dat nadat ik hem echt uitgezet had (sluimerschakelaar enige tijd ingedrukt houden!) en daarna weer aanzette dat het euvel verholpen was en hij daarna weer vrolijk draaide.

Het probleem in Mail heb ik ook regelmatig last van.
Ik ga dan vaak naar het thuisscherm, of een andere app, druk 2x op de home-knop, hou mijn vinger even op de mail app totdat deze begint te bewegen, duw op het rode minnetje, en open hem daarna weer.
Daarna doet hij het bij mij weer probleemloos.

Oh.. Wacht.. eind 2010.. grote faal.. nevermind..

Ik heb alle opties geprobeerd, er werkt niets. Ik heb de link bekeken, maar bij mij staat er bij Algemeen onder beperkingen geen Functieschakelaar. Ik kan dus ook niets aan of uit zetten. Iemand nog een andere TIP?

Ik heb alle adviezen geprobeerd, maar niets werkt. Ik heb bij Algemeen gekeken, zoals in de link wordt omschreven, maar daar verschijnt geen "functie zijschakelaar". Ik kan de rotatievergrendeling dus ook niet aan of uit zetten. Iemand nog een andere TIP?

Geen Functie zijschakelaar ? 6e blokje, boven Multitasking gebaren.

En ? Gelukt ?