Beeld van Mini iPod blijft hangen? HELP?

Oke me 2e post maar niet over me eigen iPod. Heb me mini iPod dus aan me nichtje gegeven en die heeft dus een aantal problemen en ik hoopte dat iemand me daarmee kan helpen?

[u:a8cbeaf26e]Ten eerste: [/u:a8cbeaf26e]
Ik heb haar dus die mini gegeven met al me muziek wat erop stond, hij zit bekant vol maar goed. Nu blijkt dat ze de iPod wel kan bedienen (play, pause, verder spoelen & terug, volgende track, vorige track, ook met het normale beeld als een track word afgespeeld).
Alleen als ze dus op Menu drukt, om naar een andere Artiest, Album of Genre te scrollen dan zit tie dus vast. [i:a8cbeaf26e]Ze kan dus niet meer terug naar het eerste Menu-veld waar ze Artiest/Album/Genre etc. kan kiezen, en blijft dus hangen op het scherm dat ze een track afspeelt. [/i:a8cbeaf26e]
Weet iemand hoe het komt en hoe ze het kan verhelpen? Want in de 6 maanden dat ik em had is het mij nog nooit gebeurd duss…
[u:a8cbeaf26e]
Ten Tweede: [/u:a8cbeaf26e]
Ze probeerd de software te installeren met de cd waar ik het ook mee gedaan heb. En dan word er een melding gegeven dat ze [i:a8cbeaf26e]de software van de cd niet kan installeren omdat ze geen windows 2000 of XP heeft. Nu heeft zij XP Millenium dus misschien dat het daaraan ligt?[/i:a8cbeaf26e] Of kan je de software op de bijgegeven cd alleen maar 1x installeren? Dat zal toch niet…

– Raoul.One

Het lijkt er op dat de menu knop gewoon stuk is.

En wat betreft de software, XP millenium bestaat niet. Wel Windows Millenium edition. En dat is een variatie op Windows 98. Ze zal haar pc dus eerst naar Windows 2000 of XP moeten updaten om iTunes te gebruiken. Onder Windows Millenium edition kan je de iPod wel gebruiken met WinAmp en een speciale plugin voor de iPod.

[quote:ad8bc7d752="Zeekomkommer"]Het lijkt er op dat de menu knop gewoon stuk is.

En wat betreft de software, XP millenium bestaat niet. Wel Windows Millenium edition. En dat is een variatie op Windows 98. Ze zal haar pc dus eerst naar Windows 2000 of XP moeten updaten om iTunes te gebruiken. Onder Windows Millenium edition kan je de iPod wel gebruiken met WinAmp en een speciale plugin voor de iPod.[/quote:ad8bc7d752]

Ja dat bedoelde ik ook jah met die software, thanks iig.

Van dat menu-knoppie is wel klote. Net nu ik em wegdoe gaat tie stuk )#+_($@+_Q$(
Binnekort weer langs de apple center maar met die mini… Maar als ik em ga resetten is dat geen optie om terug te komen in het menu de eerstvolgende keer als ik em weer aan doe?? Neem aan dat alle muziek dan weer gedelete os of niet??

Raoul One

Ja, ik had ook zoiets.., probeer eens door in het midden te drukken, en tegelijkertijd op de menu knop. Doe dat voor een paar seconden

Reset iPod ::

Toggle the Hold switch (set it to Hold, then turn it off again).
Then press the Menu and Select buttons simultaneously for about 6 seconds,
untile the Apple logo appears.

[quote:842972b887="Jordgubb"]Reset iPod ::

untile the Apple logo appears.[/quote:842972b887]

Maar is dan al haar muziek ook verdwenen of niet?

neen. Alles, muziek en eventuele bestanden, is nog steeds aanwezig op de iPod.

[quote:89379de285="Jordgubb"]Reset iPod ::

untile the Apple logo appears.[/quote:89379de285]

dju :stuck_out_tongue: dat had ik den zaterdag nodig :smiley: Ik heb men iPod dan maar laten leeg lopen :cry:

[quote:a6c44fac78="Jordgubb"]neen. Alles, muziek en eventuele bestanden, is nog steeds aanwezig op de iPod.[/quote:a6c44fac78]

Oke thanks! Effe doorbellen dan =)