Beeld van Powerbook op TV. Hoe?

Hallo,

Als switcher (gisteren) zit ik nog flink te stoeien met m’n mac en krijg ik een hoop dingen nog niet gedaan, waaronder het doorsturen van m’n beeld naar de televisie.

Heb een s-video stekertje in m’n Powerbook geprikt, welke naar mijn DVD-Recorder loopt (scart). De dvd recorder staat op AV, maar krijg geen beeld te zien. Evenmin kan ik terug vinden op de Powerbook dat er een tweede scherm aangesloten is.

Dit systeem via de DvD recorder werkte ook gewoon op m’n PC laptop. Wie iemand hoe ik dit werkende kan krijgen met m’n Powerbook?

Dan kan je 2 dingen doen. Of bij systeemvoorkeuren bij ' Beeldschermen' op 'Detecteer beeldschermen' duwen. Of je kan op F7 duwen, daar staat een afbeeldinkje van 2 vensters boven elkaar!

Had beidde al herhaaldelijk geprobeerd, maar helpt helemaal niets, ben ik bang...

[quote:99618ed39d="Lifelogger"]Had beidde al herhaaldelijk geprobeerd, maar helpt helemaal niets, ben ik bang...[/quote:99618ed39d]

Je moet ook zien dat je tv ingesteld staat op AV 1 of 2 (hangt af op welke scart je kabel is aangesloten)

Probeer het eens rechtstreeks op je TV! Of kijk eens of je recorder meerdere AV-posten heeft...

Rechtstreeks op de TV werkt ook niet... Heb alle scarts al nagekeken van de DvD-Recorder en heb niets gevonden. Bij de PC zat hij ook standaard op AV 1.

>>> Je moet ook zien dat je tv ingesteld staat op AV 1 of 2 (hangt af op welke scart je kabel is aangesloten)

Heb maar één scart op de tv… dat is het dus ook niet. :frowning:

Heb gebeld met de winkel, waar de Powerbook vandaan komt en het probeem voor gelegd. Men zegt dat de S-Video out alleen met bepaalde software werkt. Klopt dat????