beeldscherm aan powerbook 12''

Ik heb een 12 inch powerbook en zo'n klein scherm is echt leuk om hemmee te nemen maar als ik thuis ben is het mischien handig om iets de doen , maar kan dit wel?

Ik heb buietnmn pb’kje ook een desktop windows pc

en daarbij zit een 15 inch scherm (ag-neovo s-15v)

kan ik mn pbkje niet koppelen aan dat scherm en dan mn pbkje dichtklappen en alles op dat scherm zien ipv het pb scherm?

(zo kan ik er een extern toetsen bord en muis aan hangen en boxen , en dan heb ik zo mn mac dextop)

dus kan dit ?

Ja dat kan. Als je een toetsenbord en muis aansluit en dan de monitor (dmv de meegeleverde adapter) kun je de computer dicht doen, hoe gaat dan in Sleepmode. Daarna kun je met je toetsenbord de computer weer ontwaken zonder de computer open te klappen.

dankje wel!

Koop voor weinig Euros een VGA switch en hang je monitor aan beide compu's! Dan hoef je niet steeds om te prikken. De meeste VGA connectoren vinden dat niet fijn (lees: kromme pinnen) Op zich niet erg: een VGA conn. vervang je makkelijk. Echter, als je een beschadigde conn. per ongelukt in je Mac douwt (of in je PC, maar dat is minder erg...) kan je hem daar ook mee beschadigen.

Alex

PS: VGA kabels altijd langer dan een meter maken!
PS2: Er zijn ook USB switches zodat je een muis en een keyboard kan sharen!