beeldscherm Ibook

Ik heb nu al een paar keer gehad dat het beeldscherm van mijn Ibook flikkerde. Het lijkt een beetje op dat wat je vroeger wel eens had als je je gsm naast je beeldscherm had liggen en je gebeld werd. Het beeldscherm gaat een beetje trillen als het ware.. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Wat kan ik hier tegen doen?

Heb je dat als 'ie uit sluimerstand komt of ook vaker? In het eerste geval is het geen uniek ding en kan het volgens mij ook geen kwaad. Dat is volgens mij de beeldschermverlichting die aan het opwarmen is. Anders... uh... even na laten kijken? 8)

Heb zoiets nog gehad met een windhoos laptop. Blijkbaar lag dat ana het contact tussen het moederbord en het beeldscerm.

[quote:cced67eb77="christiaan1985"]Ik heb nu al een paar keer gehad dat het beeldscherm van mijn Ibook flikkerde. Het lijkt een beetje op dat wat je vroeger wel eens had als je je gsm naast je beeldscherm had liggen en je gebeld werd. Het beeldscherm gaat een beetje trillen als het ware.. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Wat kan ik hier tegen doen?[/quote:cced67eb77]

Dat heb ik ook gehad… Dan trilde het zeg maar. Na een dag was het weer over. Ik weet niet hoe het wegging.

had ik ook, en het werd steeds erger. in sommige standen gaat het beeld op zwart bij mij. blijkt de connectie met moederbord. dure affaire.... dus nu blijf ik van het scherm af. ik zou er als ik jou was niet teveel met open en dichtklappen.

maar als ik nog garantie heb kan ik hem dus beter even wegbrengen?

Als je nog garantie heb meteen terugbrengen kan een fabrieksfout zijn maak gebruik van je garantie je mac word en waarschijnlijk toch niet slechter van