Beginnersvraag over dat @-icoontje in dock

Wat is eigenlijk de funtie van dat @-icoontje rechts onder in het dock naast de prullenbak? Nu is dit teken gekoppeld aan een internetpagina "Apple Mac Osx". Kan ik dit wijzigen? en hoe. En wat biedt dit icoontje dan extra i.p.v. de Safari icoon met daarin een startpagina ingesteld?

Hier heb ik helaas geen antwoord op

es tut mir leit

Das een alias (snelkoppeling) naar de apple site. Je kan daar idd een andere site inslepen hoor. Door het eruit te slepen kan je die alias verwijderen.

Thanks!

je kunt er ook zelf een toevoegen door een URL vast te pakken bij het icoontje en te slepen naar je dock

Het nut ervan ontgaat me ook helemaal hoor. Tis zoiets als welkoms spul zeker :) Ik verwijder het altijd binnen het uur :) Het neemt alleen maar plaats in je dock. En ik hou het liefst zo overzichtelijk mogelijk. Want er zijn al zoveel nuttige apps of folders om er in te zetten. En een te grote dock is ook niet handig.

Greetz

Yes, ik heb dat @-icoontje eens per ongeluk weg gemaakt en krijg het niet weer terug... 8) Zelfs een "Apple-Mac" verkoper wist niet waar het gebleven is en raadde een her-install van het hele Mac OS X aan, dat heb ik er niet voor over. :apple:

[quote:cf85ba7ec6="Hermanko"] Zelfs een [b:cf85ba7ec6]"Apple-Mac" verkoper[/b:cf85ba7ec6] wist niet waar het gebleven is en raadde een her-install van het hele Mac OS X aan.[/quote:cf85ba7ec6]

Was zeker bij Dixons :evil:

@iSander [quote:cf85ba7ec6]Das een alias (snelkoppeling) naar de apple site. Je kan daar idd een andere site inslepen hoor. Door het eruit te slepen kan je die alias verwijderen.[/quote:cf85ba7ec6]

Jij werkt in ieder geval niet bij Dixons :stuck_out_tongue: