beige g3 en stereo

Ik heb een beige g3-266 weet iemand waarom ik daar geen stereo geluid uit krijg met mijn boxjes?

Misschien heb je wel de verkeerde driver?!

Verkeerde driver ? ok heb het nog niet onder OS 10.2.8 (hoger gaat niet met dat ding) geprobeerd maar onder OS 9.2.2 is dat de extensie geluid en ik heb niet anders op mijn i-mac doet het 't wel dus wat moet ik dan hebben en wat is er fout ??

Waarschijnlijk wordt het dan niet ondersteund. Maar wat misschien wel een oplossing is:

Even googlen met de naam en het type van je boxen of er eventuele drivers te vinden zijn. En je kan natuurlijk altijd bij Apple :apple: zelf kijken

Succes

Welk type boxjes probeer je eraan te hangen? En werkt het geluid wel als je er een koptelefoon in plugt?

Zit de plug er wel goed in, ik heb een Beige G3 gehad met stereo geluid , onder Os 9 even bij geluid in de regelpanelen kijken.

[quote:cb6d457443="1984"]Zit de plug er wel goed in, ik heb een Beige G3 gehad met stereo geluid , onder Os 9 even bij geluid in de regelpanelen kijken.[/quote:cb6d457443]

Ik heb het gevonden het was een onderbreking in het kabeltje naar de linker box stom he ?
ja je trekt de stekker wel eens verkeerd er uit zodoende bedankt voor de tip

Iedereen bedankt voor de aandacht en de suggesties