Belangrijke Macromedia Flash MX 2004 update is uit!

Zie [url=http://www.macromedia.com/software/flash/special/7_2updater/]hier[/url].

Iets uitgebreidere omschrijving was handig geweest, ik had in 1ste instantie niet het idee dat je Flash van Macromedia bedoelde.. :o

Anyway, nieuwe update dus voor Macromedia Flash 2004 (7.2) met de volgende verbeteringen:

[list:53942532c2]Faster initial launch time
Compile times up to twice as fast
More than 400 additional code examples
Additional documentation on working with components
Over 100 bug fixes. Read the details in the release notes.[/list:u:53942532c2]
De updater voor de mac is 73,46 Mb

[quote:c16489c385="Sybke"]Iets uitgebreidere omschrijving was handig geweest, ik had in 1ste instantie niet het idee dat je Flash van Macromedia bedoelde.. :o

[/quote:c16489c385]

Ik heb de titel van de draad ondertussen aangepast :lol:
Misschien interessant om te lezen is dit artikel. Het gaat over de strategie van Macromedia met Flash MX 2004.

Ben ik de enige die het niet gedownload krijgt. Na een mb of 5/6 blijft ie steken...

[quote:6b6ff04933="Yves"]Ik heb de titel van de draad ondertussen aangepast :lol:[/quote:6b6ff04933] Thanx :D Dat verklaart een hoop, DreamWeaver 2004 MX was idd niet te vertrouwen. Het is nu nog steeds niet snel op mijn iMac G4 800Mhz, maar het is te doen.

[quote:6b6ff04933=“www.project-euh.com”]Ben ik de enige die het niet gedownload krijgt. Na een mb of 5/6 blijft ie steken…[/quote:6b6ff04933]
Zit nu op mijn werk op een PC :oops:, maar had geen moeite met de pc-update.
Misschien is het ff te druk bij Macromedia, maar geen nood: met Safari kun je je download toch hervatten? :slight_smile:

Ja dat dacht ik ook, maar als ik eindelijk op 10 mb zit en hij loopt weer vast en ik hervat hem even later, dan begint ie opnieuw...

Het beste is als je kunt hem 's morgens downloaden . Dan gaat het veel sneller.

[quote:7ebf4b73ac="Yves"]Het beste is als je kunt hem 's morgens downloaden . Dan gaat het veel sneller.[/quote:7ebf4b73ac] Klopt... dan liggen ze in The States nog op één oor, althans de meeste.