Belastingprogr. NIET op desktop installeren [opgelost]

Ik heb net het belastingaangifteprogramma geïnstalleerd. Om het handig te vinden wees ik Desktop aan als bestemming.

Dat had ik niet moeten doen. Eén voor één verdwenen alle folders die ik aanwees op de desktop als sneeuw voor de zon! De zijn WEG! Niet meer in de prullenmand, nog ergens anders te vinden.

Verdomme, wat is dit!

Gelukkig net vanmiddag een backup gemaakt. Nu wil ik vanaf de backupschijf uit de desktop folder in de users map de bestanden weer terug slepen op de desktop.

Kan niet! Ik heb geen privileges meer voor mijn eigen desktop! Ik kan de bestanden niet meer zien. Kennelijk zijn ze onzichtbaar geworden.

HELP!

Leuker kunnen ze het niet maken....... :(

Bedankt voor de waarschuwing.

Makkelijker kan het niet, wel moelijker. Er lopen al draadjes over! http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=473047&highlight=belastingdienst#473047

Is inmiddels al een bekend (nog niet erkend?) probleem op dit forum. Volgens mij moet dit vrij makkelijk op te lossen zijn.

Door middel van ‘Toon info’ de lees-en schrijfbevoegdheden weer opnieuw instellen moet voldoende zijn. Wel eerst even op het slotje klikken.

Ach, gewoon even zoeken… :wink:

[edit]René Duynhouwer heeft het antwoord praktisch al gegeven… :)[/edit]

[quote:05ecb3974d="Eehhm..."]

HELP![/quote:05ecb3974d]

Herstel volumebevoegheden met Schijfhulpprogramma

Ik had overigens nergens last van