Belgacom gaat samenwerken met iTunes

[quote:2c8a17f75c]Beste,

Voor een muziekliefhebber van de bovenste plank zoals jij hebben we uitstekend nieuws.
Belgacom gaat voortaan samenwerken met iTunes, 's werelds populairste aanbieder van digitale muziek. Om dat te vieren mogen alle Skynet Music Club klanten gratis 20 nummers naar keuze downloaden via iTunes.

Hoe ?
Installeer de gratis software via deze link en klik op “Music Store” en “Redeem” ;
Klik op “Download nu” en activeer je persoonlijke downloadcode (hieronder) die geldig blijft tot 30/04/2006 ;
Maak een iTunes account aan.

de grootste muziekcatalogus ter wereld - meer dan 2 miljoen songs in België
talloze pre-releases en muziek die nergens anders te vinden is
zeer gebruiksvriendelijk
de beste geluidskwaliteit
mogelijkheid om de songs te beluisteren via PC, te branden op cd of overal mee naartoe te nemen op je iPod*

*Deze MP3-speler is nu ook te koop via verschillende Belgacom-verkooppunten.

Het resterende aantal credits die nog op je Skynet Music Club account staan, mag je opgebruiken tot 31/03/06. Uw Skynet Music Club account wordt nog opgevuld tot 31/01/06.
Vanaf 01/04/06 schakelt Belgacom volledig over op iTunes. Als ADSL Go of Plus-klant kan je vanaf dan opnieuw genieten van een gratis muziekaanbod via www.adsl.be. We houden je op de hoogte zodat je hierop kan inschrijven.
Meer weten over de omschakeling? Neem een kijkje in de lijst van veelgestelde vragen.

Veel luisterplezier !

[/quote:2c8a17f75c]

link

Zie ook: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=64297&highlight=]hier[/url]

Als ze nu ook eens QuickTime zouden ondersteunen voor hun gratis Belgacom Live video dan was ik pas gelukkig. Nu voel ik me tweederangsburger. De Helpdesk (Belgacom Genius) werkt zelfs niet met Mac OS X. Enkel Windoze 98 en hoger wordt ondersteund. iTunes van Apple maar geen Mac ondersteunen, dat is toch van "den hond zijn kl*ten!

Oops, die link hierboven beter eerst eens bekeken, Sorry!