Belgische overheid: 4G toegang ook voor Apple bij alle netwerken!

bron: http://tweakers.net/nieuws/93893/belgische-wet-verplicht-apple-tot-toestaan-4g-bij-proximus-en-base.html

Leuk bericht.

Ze zullen wel aardig van wal moeten steken, want als Apple eenmaal iets aan het blokkeren is hef je dat niet zomaar even op. Ze doen net alsof ze doof zijn en negeren het gewoon.
Neem maar aan dat dit nog touwtrekken gaat worden.

Nou… daar ben ik niet direct van overtuigd, @SunKeeper. Herinner je je nog wat er gebeurde met de Italiaanse Apple Store toen de Italiaanse overheid (en een consumentenorganisatie) het niet eens waren over de manier waarop Apple haar garantiebeleid duidelijk maakte? Apple heeft dat toen aangepast. Het zou nu best kunnen dat Apple in dit dossier (de 4G-toegang in België) dus ook door het stof gaat. Vooral als de Belgische regering ook ‘straffen’ of sancties zou opleggen als Apple níet wil voldoen aan de wet.

Wij zullen zien…

Inmiddels ook op de voorpagina.

We zijn nu haast een maand verder en ik heb nog steeds geen 4G met mijn iphone5 doordat ik bij proximus ben!
De minister had het beloofd maar Apple heeft het nog niet “losgelaten” irritant want voor mijn deur haal je haast 64MB-sec (:
Denk er toch aan de volgende smartphone (binnen 3 jaar ) geen iphone meer zal zijn want de macht van Apple rijkt ver en wat zitten zij ermee in ?

Marcel