Belkin iPod Media Reader

Belkin iPod Media Reader in de Apple Store Nederland 129€ en in de USA kost hij in de Apple Store 99 dollar? Ongelooflijk 129 x 1.17 = 150,93 dollar. Of kan ik niet rekenen?

Belkin iPod Voice Recorder hier € 49,00 in de USA 49.95 dollar
iPod dock 39 dollar hier 46,41 euro
iTrip FM Transmitter 34.95 dollar hier niet verkrijgbaar via Apple Store.
pfffffffff, gelukkig sta ik volgende week in SoHo.

De gebruikelijke reaktie: - De prijzen in de US zijn ex. BTW, in NL store incl. 19% BTW - 't moet hier nog naartoe

die itrip is gewoonweg niet goedgekeurd door nederlandse-radio-zender-buro, ik dacht dat hij daarom niet in nederland leverbaar was...maar ik kan in de war zij hoor...

en inderdaad, altijd de btw nog rekenen en natuurlijk moet het nog deze kant op, tuurlijk niet alles wordt in america gemaakt maar de bulk gaat daar wel heen… (kwa apple producten)

[quote:ad39cd087c="K!P"]die itrip is gewoonweg niet goedgekeurd door nederlandse-radio-zender-buro, ik dacht dat hij daarom niet in nederland leverbaar was...maar ik kan in de war zij hoor...[/quote:ad39cd087c] De iTrip is wel degelijk leverbaar in Nederland. Kijk maar eens [url=http://www.voorjegemac.nl/categorie/ipod.php]hier[/url].

[quote:89c91a296d="Flipstra"]De gebruikelijke reaktie: - De prijzen in de US zijn ex. BTW, in NL store incl. 19% BTW - 't moet hier nog naartoe[/quote:89c91a296d]

Plus, waarschijnlijk, invoerrechten. Onze regering “beschermt” ons tegen boze marktinvloeden van buitenaf door aan de grens over van alles en nog wat accijnsen te heffen.

Jan

[quote:3f12af3a8b="macpro"][quote:3f12af3a8b="K!P"]die itrip is gewoonweg niet goedgekeurd door nederlandse-radio-zender-buro, ik dacht dat hij daarom niet in nederland leverbaar was...maar ik kan in de war zij hoor...[/quote:3f12af3a8b] De iTrip is wel degelijk leverbaar in Nederland. Kijk maar eens [url=http://www.voorjegemac.nl/categorie/ipod.php]hier[/url].[/quote:3f12af3a8b]

ah ok…dan heb ik het niet bij het goede end… sorry :slight_smile: