Beltegoed opwaarderen via internet

sorry maar ik weet niet zo goed waar die vraag te plaatsen

Ik wil mijn GSM opladen via internet maar krijg dit niet voor mekaar.Gisteren kreeg ik mijn gebruikersnaam en paswoord en nog gaat het niet .Ik gemaild naar proximus en vandaag kreeg ik dit antwoord : Maar ik werk met safari en niet met internet explorer, nergens kan ik dit terugvinden :
zie tekst hieronder aub en wie kan mij beter helpen ? Alvast dank

"
Geachte

Wij danken u voor uw e-mail over de registratie van uw My Pay&Go.

We hebben gisteren inderdaad problemen ondervonden met onze website.
Deze problemen zijn vandaag opgelost.

Onderstaande procedure helpt ook:
Misschien hebt u het ‘security level’ van uw internet applicatie te
hoog ingesteld. Indien dit zo is, aanvaardt uw browser geen
‘cookies’.

U kan dit verhelpen door het ‘security level’ aan te passen in het
menu “Tools (Extra’s)” van uw ‘Internet Explorer’. In dit menu kiest
u voor “Internet Options (Internet Opties)” en daarna voor de tab
page “General (Algemeen)”. In het submenu “Temporary Internet Files
(Tijdelijke Internet Files)” klikt u op de toets “Delete Cookies
(Cookies verwijderen)” en “Delete Files (Files verwijderen)”.

Vervolgens gaat u naar de tab page “Privacy”. U kan hier de balk
helemaal naar beneden schuiven zodat de cookies van alle sites worden
opgeslagen. U kan ook de balk onaangeroerd laten en klikken op de
button “Edit (Bewerken)”. Via dit menu kan u onze website opgeven,
waardoor de ‘cookies’ van onze website niet zullen genegeerd worden
door ‘Internet Explorer’.

Kan u dit nog eens nakijken?
Als het niet lukt kan u ons dan uw wachtwoord doorgeven. Op die
manier kunnen we het uitproberen voor u.

Wij danken u voor het vertrouwen dat u in onze onderneming stelt.

Vriendelijke groeten

[quote:cb28cf3898="pensioengerechtigde"]sorry maar ik weet niet zo goed waar die vraag te plaatsen

Ik wil mijn GSM opladen via internet maar krijg dit niet voor mekaar.Gisteren kreeg ik mijn gebruikersnaam en paswoord en nog gaat het niet .Ik gemaild naar proximus en vandaag kreeg ik dit antwoord : Maar ik werk met safari en niet met internet explorer, nergens kan ik dit terugvinden :
zie tekst hieronder aub en wie kan mij beter helpen ? Alvast dank[/quote:cb28cf3898]

De meeste instellingen die ze opgeven zijn typisch voor explorer voor PC. Explorer voor de Mac is nog steeds te downloaden bij Microsoft: www.mactopia.com maar dat is inmiddels wel een oude versie; die kan het net zo goed niet doen. Veel meer kan ik er hier ook niet uit opmaken

Verder zou ik deze vraag in een nieuw draadje starten.

Ik heb de boel maar even gesplitst. Verder zou je het eens met een andere browser kunnen proberen (Camino, Firefox)

Een ander dingetje wat nog wel eens wil werken is het aanzetten vanb het Debug-menu in Safari. Daar kun je instellen dat Safari zich moet aanmeldden als bijvoorbeeld IE 6.0 voor Windows. Werkt soms ook verhelderend.

Ik heb een tijdje geleden eens een test gedaan met verschillende browsers. Mijn ervaring was dat [url=http://www.opera.com/download/]Opera[/url] de meeste websites uitvoerd die voor Internet Explorer geschreven zijn. Misschien is dit ook een oplossing voor jou probleem.