Beltoon in Yosemite uitzetten

Ik zoek een mannier om de beltoon op de iMac - Yosemite uit te zetten. Veranderen gaat wel via de voorkeuren van FaceTime. Ik bel graag via de iMac, maar vind een melding d.m.v. een pop-up venster irritant. Een beltoon toevoegen zou ook kunnen. Met deze workarround zou ik dan een stille toon toevoegen. Wie heeft de oplossing?

gebruik je nou echt jouw email-adres als forum-naam ??

Als je in de Finder selecteert HD>Systeem en dan zoekt met ‘ringtones’, dan kom je in de map waar die tonen staan, en je een ‘stille toon’ in zet die je vervolgens in FaceTime selecteert.

Zoeken op ‘silence.mp3’? :stuck_out_tongue:

Kijk hier http://www.onemorething.nl/community/topic/beltoon-imac-uitzetten/#post-2756490 maar eens.

Krijg nou wat! Dat genoemde topic heeft als topic starter… schoe@planet.nl!
Hee, “schoe@planet.nl”, het is niet de bedoeling om maar een batterij topic’s te openen met hetzelfde probleem! Want zo kunnen we je moeilijker helpen, en hebben anderen er ook niet veel aan.

Dit moet (theoretisch) werken:

Systeemvoorkeuren -> Berichtgeving -> FaceTime -> “Speel geluid af bij meldingen” afvinken.

Helaas, werkt niet, althans niet onmiddellijk. Ik heb nog niet geprobeerd na opnieuw inloggen maar dat maakt volgens mij niet uit.