Ben je mooi klaar mee!! iPod mini pas in september

ππ

Fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die aan het wachten is op de IpodMini..... :cry:

Ik wil 'm ook! Ik overweeg serieus om er 1 op ebay te kopen. Ik heb veronstrustende berichten over de prijs in Nederland gelezen dus dan is een nieuwe op ebay kopen nog altijd goedkoper.

[quote:7121ab6330="kenmasters"]Ik wil 'm ook! Ik overweeg serieus om er 1 op ebay te kopen. Ik heb veronstrustende berichten over de prijs in Nederland gelezen dus dan is een nieuwe op ebay kopen nog altijd goedkoper.[/quote:7121ab6330]

Op EBay lopen een hoop oplichters rond, die zeker met behulp van fake Apple advertenties je je zuurverdiende geld uit je zak kloppen. Dit is een bekend probleem en is niet alleen aan Apple spul voorbehouden. Alle populaire hw als Cisco, TFT’s e.d. hebben er last van.

Mijn tip, koop gewoon een standby ticket voor weekikhoeweinig en haal er gewoon zelf 1 in de Apple Store New York ofzo. Heb je nog een leuk weekend ook :slight_smile:

Dit is beter dan Ebay http://www.americangoodies.com/page/page/893379.htm

en duurder.

Plus het feit dat de Apple Store in New York de iPod mini niet in voorraad heeft. Blijft over dat je je in New York toch wel kunt vermaken... :P

Overigens heb ik een iPod mini via eBay gekocht en dat ging prima, binnen een week leverde de post 'm af.