ben opzoek naar een echte Flash Whizzkid....

Ben nu al gdv...dmm de hele dag bezig met het draaien van een beeld in Flash.. (niet 2d maar 3d) Het gaat om 'n geboorte kaartje die ik ook graag wil versturen via de mail.... Eerst de voorkant en dan langzaam een motion tween naar de achterkant. Het probleem onstaat als ik het tweede beeld erin zet.. !! Weet iemand hier iets voor?

Je kan natuurlijk niet in 3d motion- tweenen met een 2d programma. Wel kun je het er op laten lijken: Je kunt een motion tween maken van een plaatje op volledige breedte naar geen breedte. Dat was dan de voorkant. Op een andere laag ga je verder met de achter kant van geen breedte naar helemaal. Als je dat met enig vernuft doet lijkt het op omslaan.

Dankjewel Sally!! (mooi werk zag ik trouwens van je vandaag... toekomst v Nederland, vind 'em prachtig...zou een mooie postzegel kunnen zijn, ik zou 'em insturen) Ik ga het morgen meteen proberen... erg goed idee... weenie waarom ik het niet heb bedacht! Weet je misschien een freeware programma (niet te moeilijk) die wel 3d zou kunnen... kan ik alvast gaan oefenen... kuzz

Cinema 4D, Poser en Maya zijn 3d programma's Cinema = objecten Poser = Humans Maya = nog geen tijd voorgehad, maar heel veel mogenlijk heden