bereikbaarheid vd webhost

Mijn website (zie laatste regel van dit bericht) is geplaatst bij portland.co.uk. Dit is een gratis hosting provider waar ik nog nooit problemen mee heb gehad.

Ik heb echter een internet verbinding via Planet Internet. Wanneer ik nu mijn eigen website wil zien of uploaden dan werkt dit de helft van de tijd niet. Kan host niet vinden. Het kan het Port5.com domein van portland niet bereiken → :frowning:

Ik heb al contact gehad met Planet en die hebben hun DNS aangepast, toen ging het een week of 2 goed. Nu dus weer een week of 3 niet.

Vraag 1: Zijn er mensen (hier) die ook Planet hebben en mijn website niet kunnen bereiken?
Vraag 2: Hoe kan ik dit probleem definitief de wereld uit helpen? Heeft iemand een goede onderbouwing die ik wederom naar de Planet helpdesk kan sturen.

:apple: Robsappeltjes :apple:

Ik heb ook Planet(heb ik btw veel problemen met gehad voordat ik kon internetten onder Mac OS X), en ik kan je website ook niet openen, Safari geeft aan dat 'ie de host niet kan vinden.

Tja, ik zit hier bij @home en je site werkt hier wel gewoon...

Hoe het op te lossen is? Kijk, een bedrijf met websites e.d. moet aangeven naar welk IP-adres een domein moet doorverwijzen. Er zijn erg veel providers die zo nu en dan updaten e.d., ik heb er met @home ook weleens problemen mee gehad toen een website naar een nieuwe server ging. Je kan wel met de Helpdesk blijven bellen, maar daar heb je eigenlijk vrijwel niets aan. Ik zou het op dit moment even echt niet weten. Sorry.

Ik zit ook op planet en ik kan ke website niet bereiken. Verder is er nix mis met Planet hoor.

[quote:7f618474b1="WebJ"]Tja, ik zit hier bij @home en je site werkt hier wel gewoon... [/quote:7f618474b1]

Je hebt gelijk, op mijn werk hebben ze tiscali en bij de buren @home, hier werkt het wel en gewoon altijd.

Het blijft vreemd, toch maar tijd voor een webhost waar ik moet betalen…

:apple: Robsappeltjes :apple:

Perfect bereikbaar hier. Telenet België