Beschermhoesj voor nano 3e generatie

Ik zoek een beschermhoesje voor mijn nieuwe ipod nano (3e generatie) bij de 1e generatie kreeg ik die er gratis bij... nu zoek ik weer zoiets. Geen rubberen ding dat er altijd omheen zit. moet ik het ding besturen dan haal ik het er wel af.. Ik kan ze nergens vinden:s bij de officiele winkel doen ze alsof ze een sok hebben, maar als je wat naar beneden scrollt zie je dat die niet geschikt is voor de 3e nano. En ik vind zoiezo 5 van die dingen overbodig.. ik heb er maar 1 nodig. iemand die weet waar ze te koop zijn?

je zou een beetje rond moeten vragen bij bekende of die die sokken hebben. en zo ja kan je misschien wel 1 van hun overkopen. er is morgen ook een klokhuisdag. misschien kan je daar kijken of ze die misschien daar verkopen. of je moet voor een ander merk sokken gaan. je zit soms wel eens de zelfde sokken alleen het apple logo staat er niet op. die zijn vele malen goedkoper.

http://www.klokhuis.nl/

de apple sokken die je in de online store staan zijn niet geschikt voor de nieuwe nano's, wel voor de oude. ze zijn hoog, dus je nieuwe nano zou er helemaal in verdwijnen. kan je voor kiezen, maar het is niet zoals het bedoeld is. ik zou inderdaad naar een ander merk kijken, en anders eens naar een apple store gaan? daar kan je lekker kijken.