Beschrijving link in statusbalk

Ik heb een website gemaakt voor een kennis, en zit nu met de beschrijving van de links in de statusbalk. Het is een .nl domeinnaam en de site is gehost bij Planet, dus als je op een link staat dan zie je home.planet.nl/~username/bestand.html. En dat wil ik graag weg hebben.

Nou heb ik een javascriptje gezien dat je idd met onMouseOver die tekst kan aanpassen… Maar dan moet het dus voor ALLE links in die site, en dat zijn er nogal wat…

Wie weet of je dit ook in de .css file kan aanpassen?

[quote:6676bda023="jortdevries"] Wie weet of je dit ook in de .css file kan aanpassen?[/quote:6676bda023]

Niet mogelijk.

Los van het feit dat je je druk maakt om iets wat voor 99,9% van de gebruikers volslagen irrelevant is zou je ook een javascriptje kunnen zoeken dat alle links van de pagina opppakt en er vervolgens iets mee doet. Zoek eens op unobstrusive scripting.

[quote:f4a360158b="tennapel"][quote:f4a360158b="jortdevries"] Wie weet of je dit ook in de .css file kan aanpassen?[/quote:f4a360158b]

Niet mogelijk.

Los van het feit dat je je druk maakt om iets wat voor 99,9% van de gebruikers volslagen irrelevant is [/quote:f4a360158b]

Dat is niet drukmaken maar de puntjes op de i zetten…

tis mijn zorg ook niet, eerder die van de klant... heb 't geprobeerd uit te leggen.

Maargoed, handmatig dan maar…

[quote:f4185e02a2="steene"] Dat is niet drukmaken maar de puntjes op de i zetten...[/quote:f4185e02a2]

Het is je drukmaken om niets. Als je een link in een nieuwe tab opent bijv. zie je alsnog het werkelijke adres. Als het adres zo belangrijk is, neem dan een domeinnaam en een webspace die je er aan kan koppelen, kost tegenwoordig ook niet zo bijster veel meer.

Niks geen puntjes op de i, onzinnige opsmuk en eerder gebruikersonvriendelijk dan gebruikersvriendelijk.