Na mijn "bestaan er mooie witte luidsprekers ", nu een soortgelijk topic. Ik heb nu een 19inch pc grijzig bruin lcd scherm met hele dunne randjes en ben nog steeds tevreden over de kwaliteit (samsung), alleen hij is niet wit.
Eigenlijk zie je op Apple na nooit goede en goedkope witte lcd schermen,d us ik dacht eens kijken of jullie meer succes hebben geboekt. :lol:
Misschien moet ik deze dan maar eens verkopen. Hij moet wel ook op een pc te gebruiken zijn, dus geen vreemde maten, gewoon 1280x1024 of 1600x1200, liefst ook ondersteuning voor portrait mode (90 graden draaien).
[url=http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=601]Deze vond ik gaaf,[/url] hij is speciaal gemaakt voor de mac mini. Hij past precies in de voet van de monitor
[quote:cc6b4cffbc]Het voetstuk van de monitor geeft je de mogelijkheid om zaken als bijvoorbeeld kantoorartikelen of zelfs een klein computersysteem op te bergen. De Apple Mini Mac past perfect op de voet van het scherm. Want naast PC is de FP93V ook Mac compatibel.[/quote:cc6b4cffbc]
Ik heb de samsung 760 BF naast mn ibook. Appeltjeswit met zelfde grijze randje. Mooi scherm! Alleen wel even goed kalibreren, instellingen zijn niet meteen goed. De samsung software die erbij komt voor het instellen (er zitten geen instelknopjes op het scherm!) Is alleen voor windows (ook niet verkrijgbaar voor macintosh). Je moet 'm zelf instellen met de geavanceerde functie via instellingen voor beeldscherm.
Voor 380,00 gekocht bij de mediamarkt.
[quote:c65fd21ff8="juulonline"]Ik heb de samsung 760 BF naast mn ibook. Appeltjeswit met zelfde grijze randje. Mooi scherm! Alleen wel even goed kalibreren, instellingen zijn niet meteen goed. De samsung software die erbij komt voor het instellen (er zitten geen instelknopjes op het scherm!) Is alleen voor windows (ook niet verkrijgbaar voor macintosh). Je moet 'm zelf instellen met de geavanceerde functie via instellingen voor beeldscherm.
Voor 380,00 gekocht bij de mediamarkt.[/quote:c65fd21ff8]
De software is wel sinds kort te downloaden voor Tiger 10.4
Nou ik was even in de winkel om te kijken wat ze hadden aan witte speakers en monitors. En toen zag ik die iMac (G5) weer, die hadden me voorheen nooit geboeid ivm grote dikke rand om het scherm.
Maar nu ik er weer eens naar keek, hadden ze toch een zekere aantrekkingskracht. Speakers zijn ingebouwd, geen super geluid, maar daar is de hifi wel voor en het geluid was niet eens zo slecht, voor streaming radio of mp3 als achtergrond leek het me wel genoeg.
Vooral het 17inch model was lekker compact wireless keybord en muis erbij , maar een 20inch is slimmer en scheelde niet veel 8)
Wel een wit scherm. Dus nu weer twijfels aan of in de toekomst upgraden naar een dualcore miniMac met witte lcd en boxen of upgraden naar 2e hands iMac G5 (de intel iMAc nieuw is niet te betalen). Zullen beide wel ongeveer rond hetzelfde bedrag gaan zweven 1000 a 1100.
@kontheur, die heb ik idd geprobeerd, maar die krijg ik niet uitgepakt.. Ik krijg dan een foutmelding, meerder keren geprobeerd, ook op een andere ibook zelfde verhaal. Lukt dat bij jou wel?
Gevaarlijk hoor zo'n mac winkel bezoeken, ik was al aan het denken aan veel geld uitgeven wat ik niet eens heb aan een dure 20inch iMac. Gelukkig is het na een dagje weer uitgewerkt en ben ik weer tevreden met wat ik heb . 8)
Weer eens rustig kijken naar witte bokjes en schermen dus
[quote:6efa51c310="juulonline"]@kontheur, die heb ik idd geprobeerd, maar die krijg ik niet uitgepakt.. Ik krijg dan een foutmelding, meerder keren geprobeerd, ook op een andere ibook zelfde verhaal. Lukt dat bij jou wel?[/quote:6efa51c310]
Ik heb ook Samsung 760BF besteld. Ik verwacht hem morgen of dinsdag. Ik kreeg het wél pakketje uitgepakt.