Bestaat er een nieuwe/andere Oni demo?

Beste mede forumleden,

Ben geen frequente gamer, maar bijvoorbeeld Oni vind ik toch wel heel bijzonder. Daarmee vergeleken is Laura Croft een houten klazin.
Dit terwijl ik tot nu toe alleen nog maar de zeker 2 jaar oude demo ken met twee levels (de ene eindigt met het scheppen van een vrachtwagen en de ander in een vliegveld hangar).
Is er inmiddels een nieuwe of andere Oni demo? Ik vind het spel te prijzig om aan te schaffen.

Benieuwd naar respons.

Groet,

André.

er is helaas geen andere demo. Ik heb ooit het spel voor de PS2 voor €15 kunnen kopen bij dixons. Ze moesten ervan af want het was de laatste. Dus had veel geluk :) Zeer leuk spel en zeker de aanschaf waard. Jammer dat de prijzen van mac spellen nooit dalen :(

Enige update van Oni is dat het met de patch ook op OSX werkt!!

Verder niks bekend over Oni 2 (jammer genoeg, echt COOOL spel!!)

Dennis

Ga is bij dixons langs, volgens mij stoppen zij met apple verkoop. Heb daar zelf twee games voor de prijs van een vandaan gehaald.

gr D.K. te H.

:cry: Helaas, helaas..onze japanse vriendin heeft nog geen nieuwe Mac demo gemaakt. T'is idd vergeleken met Miss Croft ff wat mooier en moeilijker. We moeten dus nog wachten of deze saga word voortgezet op onze Mac's. Heb de demo ondertussen ook op OS X gespeeld, blijft goed draaien!

BTW, het spel heet dan wel Oni, maar de hoofdrolspeelster dus Konoko, zoals jullie ongetwijfeld weten. Weet zo niet (meer) waar Oni dan voor staat. Wie wel?

Zal eens ff kijken bij D… (Geen reclame meer, als ze Mac niet meer willen verkopen :P).

Het zal wel, net als bij een film, wat langer duren voordat er voor zo’n eerste klas game een opvolger is.

O ja, de muziek bij Oni vind ik ook klasse (voor bij zo’n soort spel tenminste).

Hebben jullie trouwens ook wel eens moeite met het geweld in dergelijke games, ondanks dat het virtueel is? Je moet het natuurlijk met een korreltje zout nemen allemaal, maar toch. Versterkt het nou agressie, of is het het juist een ontlading ervan?

Er zijn ooit es (1 of 2, geloof ik) extra mappen voor de demo van Oni uitgebracht. Je moet maar es zoeken op www.macgamefiles.com

Suc6!

33 euro is toch niet te veel dacht ik zo.. maar heb het ergens nog goedkoper gezien... ff checken... kom erop terug

Sorry, ik mag dit niet doen, en daar heeft feral gelijk in :oops:

Overigens een goede aanbieding die ik daaronder zie, zijn die spellen nederlands feral? waar kan ik die dan halen, zusje is vast geïnteresseerd. (heb die box nog nooit zien liggen namelijk)

[quote:9860360b74="Igor"]Jammer dat de prijzen van mac spellen nooit dalen :([/quote:9860360b74]

Toch niet helemaal waar. Ik kwam pas bij Dixons in Vlaardingen de uitbreidingen voor The Sims tegen voor ? 10 per stuk, meteen maar mee genomen. Bleek helaas wel dat dit was omdat ze daar stoppen met de verkoop van Mac software. :frowning:

[quote:3c09091688="Igor"]voor ?15 kunnen kopen[/quote:3c09091688]

Hoe doe jij dat Euro teken in de post kwakken? Als ik het doe eindig ik met een ?, zelfs als ik jouw Euro tekentje cut-n-paste! :x

Tja, omdat ik dit stuk van t forum heb onthouden, en laatst bij de dixons mac-games zag met 75% korting, dacht ik:"Kom laat ik het es proberen". Het intro zit er veel belovend uit, maar van het eerste trainings-level snap ik al meteen nix meer :( Als ik het goed begrijp (zal wel niet) is m'n eerste opdracht om een rondje te lopen, maar hoeveel rondjes ik ook loop ik kom niet verder. Op t internet kan ik alleen een walktrough vinden die er vanuitgaat dat je zelf het trainingslevel wel snapt (ai, nu voel ik me echt dom). Ik zal er nog eens goed voor gaan zitten, maar..... HELP! heeft er iemand tips????

Voor diegenen die Oni te duur vinden: bij Feral hebben we tegenwoordig een aanbieding: Big Blue Box. Dit games pakkket bevat ONI, Theme Park World, Championship Manager 00/01 en Racing Days R voor 40 Euro...

Ik geloof dat er ook iemand problemen had met het trainingslevel. Als je iets uitgebreider uitlegt welke handeling je moet verrichten en wat er precies niet lukt, dan kan ik je vast helpen.

Feral, nog bedankt voor de tip, ik ben nu lekker aan 't spelen en het gaat best goed. Voor de rest van het forum: Het is ECHT een heel leuk spel!