Uh oh! De mannen spreken! :wink:
Ik hou van jullie allemaal hoor.
Uh oh! De mannen spreken! :wink:
Ik hou van jullie allemaal hoor.
weten we toch :wink:
De ware liefde.. :?
Ja die bestaat…al ben ik ervan overtuigd dat iedereen meerdere ware liefdes heeft…
Toen ik 4 was was mijn enige echte liefde Rikkie de Kikker…een jochie van de kleuterschool met wie ik altijd onder mijn of zijn bed lag te kussen
Toen ik 12 was was het Roger…een jochie waarmee ik opeens niet meer van mijn ouders onder mijn of zijn bed mocht kussen…
Toen ik 16 was was het Marc…en om eerlijk te zijn kon de mening van mijn ouders me niet meer schelen…Lag naast, onder of op het bed te kussen
Zo ben ik nog heel wat ware liefdes tegen gekomen…sommige duurden een hele dag, sommige een paar maanden of zelfs een jaar.
Op het moment dat ze je overkomen is iedere liefde toch weer de ware.
Nou is de ware al 13 jaar bij me…
Al 10 jaar lang: de ware....
[quote:2e4b832b38="Kinkwitch"]Nou is de ware al 13 jaar bij me..... :D[/quote:2e4b832b38] :) [img:2e4b832b38]http://web.macosx.nl/~macpro/Fuerteventura/Fuerteventura-afbeeldingen/42.jpg[/img:2e4b832b38] Da's toevallig. Mijn ware is ook al 13 jaar bij me...
[quote:07f8f3b4fc="Amsterdam"]Uh oh! De mannen spreken! :wink:
Ik hou van jullie allemaal hoor.[/quote:07f8f3b4fc]
Ik hou ook van jou allemaal
Ware liefde is een gevaarlijke materie. Ooit knalt het uit elkaar en loop je de rest van je leven je littekens te verbergen...
Ja, echte liefde bestaat wel degelijk, hoewel de defenitie van echte liefde voor iedereen verschillend kan zijn,
Ik zag net dat ik echte liefde schreef, is er trouwens een verschil tussen "echte en ware", al ruim twintig jaar slaan mijn geliefde en ik elkaar de hersens is, dat is pas ware liefde,
LOL daar ben ik ook goed in inderdaad.
Hehehe, ik heb de ware wel gevonden... ze weet het alleen nog niet. :-P
Heel kort: JA
[quote:cc048f48fa="iRuben"]Hehehe, ik heb de ware wel gevonden... ze weet het alleen nog niet. :-P[/quote:cc048f48fa] Heeft het iets met een leen Mac te maken? :wink:
[quote:54e75f139d="macpro"]Heeft het iets met een leen Mac te maken? :wink:[/quote:54e75f139d]
Whahaha, leuk opgemerkt… maar nee…
Jij dacht natuurlijk; “je leent niet zomaar je iMac uit aan iemand, tenzij…”
waarom zou ware liefde niet bestaan?
Oja ennuh echte liefde?
was is dan niet echte liefde?
lust?
liefde is in mijn optiek altijd echt.
en lust ook.
maar die 2 woorden hebben niet voor nx hun eigen woord!
Yep zo is het. Maar vergeet niet dat er een hoop toneelspelers ter aarde zijn Bieg hehe.... :wink:
Verliefdheid tegenwoordig zo normaal dat mensen vergeten hoe het voelt.
hehe--> Dangerous Liaisons!
maar eerlijk → toneelspelers? Bieg doet alleen maar aan alles of niets
ware liefde bestaat en ik sla ze binnenkort in de boeien...
:mrgreen: :mrgreen: :o
Ja.