Bestand met .nrg extensie wil niet meer opnenen!?

Ik heb mn comp gereset en nu wil opeens een programma met een .NRG extensie niet meer openen. eerst opende die gewoon goed, maar nu zegt de comp dat er geen standaard programma is aangegeven om het te openen. weet iemand hoe ik dit moet openen?

In welk prog. zou ie hem moeten openen dan? .NRG zegt mij niks. Wat je moet doen is even het betreffende bestandje selecteren » apple i » open met... kies daar het programma waarmee je hem wilt openen :wink:

Het is een Nero burning image (nrg) het programma heb ik gekregen via FTP en moet altijd eerst gebrand worden op CD en dan in je MAC stoppen en dan moet het proggie er gewoon op staan maar dat deed ie dus wel, maar nu niet meer.... :evil:

Met het programma MoreMissingTools kun je onder andere een Nero Image 'openbreken' ik weet niet of je daar wat aan hebt?

Aangezien je ook al problemen had met het openen van een ander programmaatje (System Optimizer X), zou ik eens wat onderhoudwerkzaamheden verrichten, zoals permissies herstellen, Schijfhulpprogramma draaien en een reparatieprogramma (zoals DiskWarrior of Drive 10) draaien. Ik krijg het idee dat er iets niet helemaal goed zit in je systeem... :?

Wat bedoel je overigens met ‘je computer gereset’?