bestand niet weggooibaar...?

Ik heb ooit is een demo van van een surfspel gedownload, en die halverwege gestopt (om1ofandere reden) het ''.sitx'' file dat standaard op je computer komt als je het downloaden start is hierbij op mijn bureauclad blijven staan, en toen ik het later probeerde weg te gooien lukte dat niet meer, ik kan hem wel in de prullebak gooien maar als ik de prullenmand probeer te legen krijg ik deze waarschuwing :

Het onderdeel ‘‘nietweggooibaar.sitx’’ wordt gebruikt door een andere taak (zoals verplaatsen,kopiëren en van het legen van de prullemand). probeer het opnieuw als de taak voltooid is.

dit zelfde probleem hem ik ook bij de demo van worms3d gehad, en dat is een .dmg.sit file.

kan iemand mij helpen?

Groeten Mr Cr :apple: :apple: b

ctrl ingedrukt houden en dan je prullenmand legen volgens mij.

even uitloggen en terug inloggen dan zou het moeten lukken!

control ingedrukt houden lukt niet, ik krijg hem niet de prullebak in dan.

en uitloggen en inloggen en inloggen is voor 99% hetzelfde als aan/uit zetten :?

dat is tussen de aanschaf en poging tot verweidering al meer dan 50x gebeurd :oops:

thx anyway!!!

Met DropNuke kan je dit normaal gezien oplossen.

http://www.divnull.com/products.html en dan wat naar beneden scrollen.

Je moet hem eerst naar de prullenmand slepen, dan ctrl ingedrukt houden en de prullenmand legen.Werkt bij mij altijd .

[quote:b6ffec7c15="Deskman"]Als je niet al te ver op zoek wilt gaan moet je eens met shift ingedrukt opstarten. dan wordt er een nogal kaal systeem opgestart en zul je dit bestandje wel weg kunnen gooien.[/quote:b6ffec7c15]

heb hetzelfde probleem gehad en de oplossing van Deskman in dit draadje was de oplossing