bestanden als tabs in OSX MS en/of word

:mrgreen: Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er een programmaatje dat, net als bij Windows, tabs plaatst onderaan de desktop, van alle bestanden die je open hebt? M'n vriendin werkt op d'r werk met Word voor Windows en mist die optie in (Word voor) OSX. :mrgreen:

als je een schermpje minimaliseerd (gele balletje) staat tie gewoon in het doc rechts Dat is alleen de OSX manier (gelukkig) :D

[quote:ebfa39b6da="AppelJuice"]als je een schermpje minimaliseerd (gele balletje) staat tie gewoon in het doc rechts :D[/quote:ebfa39b6da]

Het gaat er bij haar om dat ze altijd tig bestanden open heeft staan en deze snel weer terug wilt vinden. Het mag dus geen extra handelingen kosten, wat minimaliseren wel is en dat vereist discipline :wink:

Onder de menu-optie "window" (of: "venster" waarschijnlijk) staat een lijst met alle open documenten. In Word voor MS windows is dit overigens ook zo.

Overschakelen is even wennen, dat wel (muis naar bovenkant van het scherm, in plaats van naar de onderkant)

F 11 of F 9 al eens geprobeerd?