bestanden direct lezen van windows pc

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een laptop voor tekstverwerken en internetten en nu kwam ik op een ibook g4 uit. Ik wil deze gaan wireless gaan verbinden met mijn windows pc. Nu is mijn vraag alleen of ik mijn mp3 muziek gewoon van de windows pc kan lezen en deze op de ibook afspelen.

bij voorbaat dank,

Bart

als je op je wintendo itunes heb ge instaleerd kun je je mp3 streamen over je netwerk

Heb ik al draaien, maar kan ik ook echt harde schijven delen of gaat dat gewoon niet???

Is geen enkel probleem onder panther, wel even vinkje zetten bij windows deling en onder windows een netwerkje maken. Werkt bij mij thuis prima (ibook met windows pc). Firewall is in principe geen probleem, Jurgen

even op appeltje + K drukken daan gaat da apple in het net werk snuffelen dan zal de pc gevonden worden en kun je op een gedeelde map of HD inloggen op de destop van je apple krijg je dan een netwerk schijf te zien

Perfect!!!

Dan ga ik ff wat sparen en dan ga ik hem bestellen.

Hebben jullie nog goede adressen, of kan ik hem net zo goed bij apple zelf bestellen??

Bart

ik weet niet waar je huis woont maar ik zou het in de buurt houden ik ga ook liefer naar een winkel dan dat ik mijn spullen op het internet bestel als er iets mee is moet je het altijd opstuuren op eigen koste en ben je het weken kwijt ik ben zelf erg blij met machouse woerden [url=http://www.machouse.nl]mac house[/url] (alt+w)[/url]