Bestanden kwijt na harddisk rename

Ls...

Ik heb met een FTP client (Cyberduck) een aantal bestanden gedownload, nou moest je bij deze client het pad (…/Volumes/Data HDD/Downloads) invullen waar je je downloads wil bewaren. Allemaal netjes gedaan, maar ondertussen heb ik de naam van de hardeschijf veranderd (…/Volumes/Data/Downloads). Ik kijk in de aangegeven folder, maar geen files… hey… :? . Het geval is dus dat de bestanden naar een plek zijn geschreven (gedownload) die helemaal niet bestaat (naar …/Volumes/Data HDD/Downloads i.p.v …/Volumes/Data/Downloads). Ik kan die files dus nergens meer vinden, maar als ik het zelfde bestand nog eens wil downloaden, geeft de FTP client aan dat het bestand al bestaat op deze plek, dus ik heb het idee dat ie wel degelijk ergens verdwaald is op mijn hardeschijf. De hardeschijf weer de oude naam terug geven lost niets op. Ik heb alles nu weer opnieuwd gedownload, dus dat is opgelost, maar de vraag is natuurlijk:

[size=18:e52ae4b380][b:e52ae4b380]WAAR ZIJN DIE BESTANDEN?[/b:e52ae4b380][/size:e52ae4b380]

Iemand enig idee?

Probeer eens te zoeken in de terminal als root...

find / | grep ‘bestandsnaam_van_ftp’

In de Finder tiep SHIFT-COMMAND-G (Go To Folder), in het venster dat verschijnt tiep je /Volumes en je zit in de map Volumes, wedden dat daar je bestanden staan?