Bestanden overplaatsen

Hallo ik heb een ipod video gekocht, maar ik snap maar niet hoe ik complete mappen met muziek op mijn ipod kan krijge, zou iemand mij hier alsjeblieft mee willen helpen?

gr mark

Denk niet zo Windows. Sluit je iPod aan op je PC en iTunes opent. Dan kan je alle muziek slepen naar je iPod en dan maakt ie zelf mappen! :wink:

Edit: handleiding lezen kan geen kwijt!

ja ik zoek al ong een uur, maar ik kon het dus niet vinden.... en ik heb het dus gedaan,maar als ik dan naar albums ga, staat daar ook heeeeeel veel lose nummers...

en de handleiding die erbij zit is super waardeloos!

gr mark

Weet je wel hoe itunes werkt?

Heb je eerst de bijbehorende cd gebruikt, die moet je volgens de verpakking eerst doen volg het programma af.

Dan als je daar mee klaar bent ga je Itunes openen, ga je na bestand, bestand/ map aan de bibliotheek toevoegen. wachten…en dan kan je alle muziek naar je Ipod slepen.

PS vergeet niet even je firmware te updaten.

Suc6 ermee

Staan de ID3 tags wel goed bij al je mp3's? Ik begin dit een beetje te herkennen namelijk. Had hetzelfde probleem bij mijn eerste iPod.

Roy, er zat geen cd bij mijn ipod, alleen boekje waar een site op stond waar ik itunes kon downloaden, maar verder dus geen cd, en ik weet dus ook echt niet hoe itunes werkt, en wat zijn ID3 tags?

gr mark

In iedere mp3 zitten gegevens. Artiest naam, track nummer etc. ook album naam.

iTunes leest die gegevens in en maakt aan de hand daarvan een virtuele cd, een playlist zeg maar.

Soms komt het voor dat als je veel mp3’s download die gegevens niet goed staan in het mp3 bestand dan kan iTunes er geen wijs uit en is het een zooitje. Dit probleem heb je niet als je van cd ript in iTunes.

Maar geen cd bij je iPod? Is ie van de vrachtwagen gevallen ofzo?

nee gewoon origineel, nieuw bij de mediamarkt

Nou ik zou zeggen ga maar heel hard leren om met iTunes om te gaan. :roll:

Wat heb je precies allemaal al gedaan dan? Maak eens wat screenshots ?

hij is nu ID3 tags aan het converteren. verder staan er linksbovenin bij bibliotheek, ik muziek, heel veel audio bestanden, en bij video staan een aantal video bestanden. verder heb ik nog niks gedaan.

Hier kan ik niets mee, sorry.

Screenshot zou handiger zijn dan een beschrijving.

Oke, laat maar lopen, je bent nu alles in Itunes aant kopieren..

Leer eerst ff met Itunes omgaan en dan pas de Ipod aansluiten.
Mocht je echt gen cd erbiij hebben zitten, dan direct terug naar de Mediamarkt!!

Ga eens door alle menu’s heen en kijk wat je allemaal tegenkomt…maak je eigen met het programma!

(In hoeverre heb je verstand van comuters schaal 1 op 10, want weten we hoe detailgericht we het moeten beschrijven)

[img:eddce56f2e]http://img165.imageshack.us/img165/8539/ipodnp6.jpg[/img:eddce56f2e]

asjeblieft:)

Nou ziet er toch goed uit?

Wat je (ik neem aan) gedaan hebt is al je mp3’s naar itunes slepen, toch? iTunes importeert de nummers nu. Als iTunes klaar is staan ze dus in iTunes, dan moet je je ipod aansluiten en dan begint als het goed is iTunes al je muziek op je iPod te zetten.

Je hebt je vraag eigenlijk zelf al beantwoord

Als je nu dalijk op het icoontje van je ipod klikt, krijg je een scherm, met daarin allemaal gegevens kijk dat gewoons eens door.

Ga ook eens naar Bewerken>voorkeuren staan nog meer opties.

En voor andere detailzaken, heb je niemand op school die wel verstand heeft van Itunes?

Het hangiste kan je evoor kiezen bij het aansluiten van je Ipod op je pc, hem automatisch te synchroniseren.

Suc6 ermee!

[quote:57058020dc="Guido Lamberty"]Mocht je echt gen cd erbiij hebben zitten, dan direct terug naar de Mediamarkt!![/quote:57058020dc]

Er zit geen cd meer bij iPod’s. had ik namelijk ook bij m’n iPod Video die ik had besteld in de Apple Store

vaag wist ik niet.

Maar Mark, al wat verder?

ik heb wel veel verstand van pc's maar niet in alles ervan, maar echt wel veel, een 7/8 ?:P

mkaar er staat nog geen muziek op

Je hebt ze nu wel in iTunes staan?

Kan je ze daar afspelen?