bestanden uploaden met proteus, niet snel...:'(

hey,

de laatste tijd op proteus wil ik wat meer bestanden uploaden dat gaat altijd erg goed, alleen is het probleem dat de upload snelheid gewoon klote is, maar dan heb ik het voornamelijk over de grotere (3.5 MB, MP3tjes) bestanden. bij een JPG gaat het gewoon heerlijk snel maar als ik een liedje naar een meisje toe wil sturen… dan duurt het zeker 20 minuten om een MP3tje te versturen. duz… maar 5 KB per sec…zo ongeveer

mijn vraag:

Hoe kan ik zo snel mogelijk uploaden met proteus?
het kan niet aan me internet liggen want die kan tot 25 KB/per sec uploaden…

alsjeblieft help me…

P.S. heb een laatste proteus, (versie 4.07 uit me hoofd) 10.3.6 en… voor de rest is alles up to date

Bestanden binnenhalen gaat ook lekker snel...

3kb/sec…

Is er uberhaupt een MSN client voor de Mac waarin file transfer wel normaal gaat?
aMSN is ook niet echt vooruit te branden.

aMSN is tering zwaar programma... dat is niet leuk, maar aMSN slaat wel alle afbeeldingen van je contactpersonen op.

@ Maceddy

idd, binnehalen is ook fuc.,… sry heel sloom

P.S. ik erger me er echt aan, dat de upload en download zo *heeel :innocent: sloom is

Is die transferspeed al wat sneller? Bij mij gaat t ook nog nooit relaxed, langzamerhand word ik er behoorlijk moedloos van.. (proteus en messenger werken int geheel niet, adium erg traag (max 3-5 kb/s)...naja, ik post nog wel ns wat completer - ben nu te boos, fucking msn. Waarom zit niet iedereen gewoon op iets wat werkt, AIM, iChat grrr

Misschien omdat t voor de pc wel gewoon werkt? ;)

adium is bij mij heeeeel wisselend. zo gign ik gisteren gewoon 40 kb per seconde en het bestand daarna wisselde steeds tussen 6 kb en 0 kb :s vet vreemd.