Beste hoesje voor iPhone 6?

Dag allemaal!

Sinds paar dagen ben ik een gelukkige iPhone 6 (zilver) bezitter. Hiervoor had ik een zwarte 5. Binnen paar maanden kreeg ik van die irritante witte sneeuwvlokjes aan de achterkant van mijn zwarte/grijze 5. Ben daarom deze keer voor de licht kleurige gegaan zodat die witte puntjes op de aluminium minder of niet meer zichtbaar zijn.

Ik wil nu een echt goede hoesje kopen. Ik hou niet van hardcase of in die richting. Zit daarom te twijfelen tussen siliconen of een leren hoesje. Tot nu toe heb ik siliconen en een wat soepeler plastic hoesje gehad. Ik ben nu erg benieuwd hoe een leren hoesje zou zitten kwa dikte/stevigheid/gewicht/fijn in de broekzak? en of hij veel/weinig stof inneemt…?

Iemand enige ervaring en of tips, waar ik nou echte goede hoesjes kan kopen (misschien via apple.nl zelf?)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1605588

@Nightsky

Op appelhoes.nl vind je goede hoesjes, heb er zelf een goede ervaring mee.

Ga daar ook mijn iPhone 6 hoesje en screenprotectors kopen.

Heb mijn iPhone 6 (zwart) gekocht bij de online apple store (BE) en heb er ook een (Apple) silicone hoesje (zwart) bijgenomen, alleen de levertijd is 1 maand dus… :frowning:

Dus ga ik deze bij Appelhoes kopen.

Veel succes !

Tuur, als je ook ff je username/password voor Applehoes erbij zet, kunnen we even zien wat jij in je mandje hebt gegooid daar…

Zilver is echt een goede keuze en is niet zo saai als de Space gray (mijn mening) door het zilveren ringetje van Touch ID. Mijn 5S Zilver zonder hoesje gebruik en zag er nog als nieuw uit ( op de beschadiging van de val in Oberhaussen na ). Toch besloten om de originele case van Apple te kopen a € 45 maar wens deze toch niet te dragen. Voor een leuk bedrag van € 35 stuur ik hem je op :wink: incl bon / verpakking.

@Tuur,
Ja die ken ik, helaas niet iets kunnen vinden wat ik wilde:(

@Stef,
Idd de zilveren keuze is een goede gebleken. De zwarte die eigenlijk grijs is geworden vind ik ook tegenvallen. Welke kleur/materiaal hoesje heb je gekocht voor je 6?

Ik dacht aan een gehele leren hoesje zonder een extra klepje of hardcase aan de zijkanten. Dat leren voelt ook lekker aan en zit fijn in je zak. Die leren blauwe (van apple store zelf) vond ik wel mooi en goed passen bij mijn zilveren. Daarom vanmiddag toch die besteld. Hoop hem volgende week binnen te krijgen… verwachtte datum: 3-7okt.

@Nightsky
Ik heb gekozen voor de bruine leren :slight_smile: vond dat wel een mooie combinatie maar de blauwe wat jij zegt zal ook goed staan!

– Post verwijderd –

Gossie gossie daar gaan we weer… De spammers hebben het topic gevonden.

Gemeld aan moderator.

Misschien zou het beter zijn als OMT @SunKeeper een moderator maakt, dan hoeven we niet steeds de politie te bellen wanneer er gespamd wordt.

Hij is het vaakst van ons allemaal actief op OMT en dan vooral op het forum.

Weet iemand die in de buurt van een Apple Store leeft of er onlangs geweest is, of ze daar de Siliconenhoesjes voor de 6 Plus op voorraad hebben? Op de Apple website duurt het maar liefst 4 - 5 weken om te bestellen :-?

Maakt niet uit welke Store.

Cloudsurfer,

Gisteren contact gehad met meerdere Apple stores, nergens meer op voorraad. Volgende week kwam er weer een beetje binnen geloof ik.

Dat scheelt een ritje naar de Apple store :stuck_out_tongue:

Ik zaf dat dixons hem kan leveren op 18 oktober… Dan bestel ik hem daar wel.

Bedankt!

Even reageren op een mail over welke keuze voor een iphone 6 hoesje of case,ikzelf heb een paar dagen geleden een iphone 6 - 64 gb gold gekocht in een apple-center en er gelijk een apple ledederen case omheen gekocht! Mijn keuze viel op de donkerblauwe keuze,past echt mooi om het toestel en je kunt hem ook gewoon in je broekzak stoppen. Toestel blijft ondanks de leren case super dun.

Het beste hoesje is het hoesje van Apple zelf. Ik dacht dat het silicone hoesje wat plastic zou aanvoelen, maar nee. Het voelt prima aan en past perfect op mijn zilveren iPhone 6.

45,- dan heb je de lederen hoes. Welke kleur heb je dan gekozen? Ik zelf vond geen enkele kleur mooi bij de zilveren iPhone.

[quote=StephanNL url=http://www.onemorething.nl/community/topic/beste-hoesje-voor-iphone-6/#post-2786235 time=1421483801]Het beste hoesje is het hoesje van Apple zelf. Ik dacht dat het silicone hoesje wat plastic zou aanvoelen, maar nee. Het voelt prima aan en past perfect op mijn zilveren iPhone 6.

45,- dan heb je de lederen hoes. Welke kleur heb je dan gekozen? Ik zelf vond geen enkele kleur mooi bij de zilveren iPhone.[/quote]

[quote=Stef Oortwijn url=http://www.onemorething.nl/community/topic/beste-hoesje-voor-iphone-6/#post-2737335 time=1411900870]@Nightsky
Ik heb gekozen voor de bruine leren :slight_smile: vond dat wel een mooie combinatie maar de blauwe wat jij zegt zal ook goed staan![/quote]

Ik heb dit leren ‘Beyza’ hoesje gekocht voor mijn iPhone 6: http://www.kloegcom.nl/beyza-arya-folio-leren-iphone-6-hoesje
Erg mooie kwaliteit, ook de kunststof case waar je hem in vast klikt is van een soort speciaal zacht kunststof materiaal, het voelt gewoon goed.
Aan de binnenzijde zit nog een gleuf voor je pasje.

Sinds kort heb ik de HEX hoes om m’n iPhone 6. Prijs was even slikken maar ben er erg blij mee en heb nog niemand met dezelfde case gezien. http://www.iphone-cases.nl/hex-icon-wallet-iphone-6-black-woven.html

Originele Apple case bevalt goed heb een zwarte leder exemplaar.