Beste Printer om DVD's te bedrukken

Ben op zoek naar de beste printer om DVD's te bedrukken. Ik moet regelmatig 5 a10 DVD's per project bedrukken en ben op zoek naar een kwalitatieve geode printer die dat aankan

Ik heb sinds kort een Epson R300 en die bedrukt CD/DVD perfect. Meedere Epson printers kunnen dit o.a. ook de R200. Prijs Epson R300 ca. € 175,--/€199,-- NL. De handleidimgen zijn niet echt duidelijk. Het printen van de CD/DVD's gaat via afdrukbeheer echter vlekkeloos. Voor het maken van de covers adviseer is wel een goed programma te nemen. Ik gebruik Duscus 3.06 full version. Bij b.v. Toast 6 wordt de light versie geleverd. Up crade is +/- € 15.--. Het voordeel van dit programma is dat o.a. de Epson R200/R300 zijn voorgeprogrameerd zodat de afdruk vlekkeloos op de CD/DVD komt en er niet buiten de randen wordt afgedrukt.

Ik heb hier een Canon i865 die ook CD's en DVD's kan bedrukken. Heb het zelf echter nog niet geprobeerd, dus kan geen waarde oordeel geven.

Wel een vraagje van mijn kant: welke merken/typen CD’s en DVD’s kan ik allemaal gebruiken om via de printer af te drukken?
Want wat ik tot nu toe in de winkels zie liggen is allemaal glad en/of voorzien van opdruk van de fabrikant.

De DVD's die je wil bedrukken moeten : Injet printables zijn Welke merken en types er zijn ben ik aan het uitzoeken.

Qua printers gaf IT pro in gent me de volgende opties :
R300 of R800 van epson of Canon i865 of i965

Als er iemand ervaringen daarmee heeft wil ik het wel horen.

Thx

Ik heb uiteindelijk een canon i865 gekocht en de resultaten zijn schitterend heel gemakkelijk om te gebruiken, duidelijke handleiding en heeeel knappe resultaten

Met een Epson 950 gaat het ook perfect!

Ik koop mijn DVD’s bij www.cdrpagina.nl.

Princo DVD-R 4,7 GB 4 speed PRINTABLE 10 stuks spindle, 19,95 per spindle. Bevallen mij tot nu toe zeer goed.