Beste telefoon voor met de mac

ik heb nu een sony ericson k750i tegek telefoon , maar ik wil iets anders, ik vind hem soms te traag reageren of dat ie mijn powerbook niet kan vinden , mijn vraag is , welke telefoon in deze categorie kan ik heb beste halen binnenkort, ik wil mijn ical en adressen ook mee kunnen syncen, vooral mijn ical vind ik belangrijk

verkopers in de meeste winkels kunnen me moeilijk helpen :evil: :apple:

Ik denk dat voor jouw de iPhone het beste is :lol: als die ooit uitkomt :cry: .

en blacberry's bijvoorbeeld zijn die wel geschikt om alles bij te houde, iemand ervaring hiermee, of kennis

Heb een Blackberry 8700g [een week] in gebruik [275 Euro Marktplaats, maand oud]. Synct als een speer met PocketMac. Alles werkt, alleen het installeren van de PocketMac-applicatie was een regelrechte ramp.... maar na mezelf admin rechten te hebben gegeven, een herstart gemaakt en vercolgens disk-permissions te hebben hersteld gaat het allemaal perfect. De 8700 is een superding, ben toch wel wat gewend [SE 610i / Se k7501 / Palm LifeDrive / TX / Treo650 / Nokia 9300, sorry] nu dan deze. Echt een lekkere interface. Minstens zo handig als een Nokia wat betreft telefoonroutine. Dus dit is een blijvertje / Eindeloze accu... gaat NIET leeg! Heb nu niet alle trucjes die ik gewend was [maar toch weinig gebruikte: DocsToGo / GPS / FileMaker Mobile / camera / Mp3 / etc...] Maar ja, hou de Palm TX nog effe voor d'rbij ;-)... Push email is gaaf!

Ik gebruik een Motorola V3 (RAZR). Syncen van Adressbook en iCal werkt prima via Bluetooth, en trouwens het uitwisselen van fotootjes en ringtones (MIDI-bestanden en MP3's) ook, via de MacOS X Bluetooth browser. Ook gebruik ik hem om met mijn PowerBook via GPRS onderweg te internetten. Dat is traag, maar werkt prima voor mail en eenvoudig surfwerk. Bovendien kan ik de RAZR onderweg opladen met de meegeleverde USB-kabel. Ook handig.

Mijn SE w800i werkt ook prima met de Mac.

Ik heb vorige week een nokia 6021 gekocht en hij synct prima echter geen camera.Ik heb toch een powershot g5 waarom een mindere gsmcamera erbij betalen die ik toch niet gebruik? Gsm kost 119 euro een koopje toch?

als hij maar op deze lijst staat.. Dan zit je goed http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

[img:930c6cb991]http://www.shopnbu.com/classic-phone-retro-telephone-images/PORCELAIN-ROYAL-8921-novelty-porcelain-retro-phone-classic-telephone-lg.jpg[/img:930c6cb991]

palm 650 treo: :lol: Prima!

T-Mobile MDA Vario - [b:8e5e49aa6f]no go[/b:8e5e49aa6f]

Heb zelf een half jaar geleden een T-Mobile MDA gekocht en dacht dat het vast wel snel ondersteund zou worden door MarkSpace’s Missing Sync. Nee dus. Er is al een paar maanden een public alpha waaraan nog steeds gesleuteld wordt. Ik heb zelfs het volledige bedrag neergeteld om met die alpha aan de slag te kunnen (dom dom dom :x ) maar ook nu nog is er geen goede ondersteuning. Uiteindelijk heb ik wel verbinding kunnen krijgen en is er ook een synchronisatie met de agenda, maar de contactenlijst is nog steeds niet te synchroniseren. Ik heb het wachten uiteindelijk maar opgegeven.

Ik ben zelf helemaal in :inlove: met de [url=http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=169f300]Samsung P300[/url]. Hier een [url=http://www.mobile-review.com/review/samsung-p300-en.shtml]review[/url].

[img:121a39ca0a]http://i2.photobucket.com/albums/y5/marcus1968/pic-01.jpg[/img:121a39ca0a]

Zo groot als een creditcard dus. Een leuke vervanging voor m’n huidige koelkast-model :smiley: .
Maar nou heb ik een vraag: Zijn de mailtjes / kalender-data op een Samsung mobiel probleemloos naar m’n Mac (OSX 10.3.9) te syncen?

Groet, Marco

ikzelf heb de Motorola PEBL al n tijdje ne sinds de nieuwe update van Mac OSX 10.4.7 werkt deze ook met Bluetooth. Voorheen was het zomaar even aanklooien met iSync en de USB-kabel, maar nu ook draadloos syncen. Echter kun je alleen syncen met je contacten en agenda. er staat ook een internet verbinding op de lijst, maar deze heb ik nog nooit uitgeprobeerd omdat ik geen internet op mijn PEBL heb. Je hebt ook nog een ander programma genaamd Moto4Mac waarmee je alle bestanden op je PEBL kan bekijken. Zo kun je ook alle foto's die je hebt gemaakt kopieren naar je Mac. Bij de foon zelf zit een cd bijgeleverd met eenzelfde software, maar dan van Motorola zelf en alleen voor Windhoos. Ik gebruik nu alleen maar dit programma om mn foto's te kopieren naar mn Powerbook en het syncen met mn contacten heb ik nog niet uitgebreid geprobeerd. Maar qua vormgeving is de PEBL zeker wel een aanrader ;)

[img:488c47bd03]http://www.sotovik.ru/images/reviews/ss/Motorola_pebl_u6_003.jpg[/img:488c47bd03]

Hmm... Wat betreft het design van die Motorola, ben ik het toch niet met je eens. Ik vind 'm vooral erg dik.

Trouwens behalve de enkele Samsung-modellen kon ik eigenlijk weinig naar m’n smaak vinden. Dieptepunt van slecht design vind ik die Nokia’s wel… :cry: Maar als de mail/kalender-data van de Samsung niet naar Mac zijn te synchroniseren, wacht ik misschien toch maar de iPhone af…

Nou, ik ben dan toch om: Ik orrienteer me op een Motorola of SE... 1-Wat zijn jullie ervaringen met de menu-structuur van de Motorola of SE ? Dit in vergelijking tot Nokia, welk vaak als zeer goed word beschreven.

2-Verder: Alhoewel clamshell- en slide-mechanisme’s toch afdoende getest zullen worden, heb ik er toch wel eens zo m’n wantrouwen bij. Ik bedoel: Als je zo’n telefoon hebt, ga je er dan niet na 1 á 2 jaar speling in voelen?

3-Waaraan lees ik bij bv de SE Z550i nou af hoe ‘snel’ de telefoon is? Ik lees immers geen term … MHz. Of kan ik dat aan de grootte van het intern geheugen aflezen?

[quote:0dc93e13db="Fat Freddy's Cat"]2-Verder: Alhoewel clamshell- en slide-mechanisme's toch afdoende getest zullen worden, heb ik er toch wel eens zo m'n wantrouwen bij. Ik bedoel: Als je zo'n telefoon hebt, ga je er dan niet na 1 á 2 jaar speling in voelen?[/quote:0dc93e13db]

Heb al drie clamshell-toestellen gehad, twee van Motorola en één van Nokia. Heb nooit problemen gehad met een scharnier. Een klein beetje speling kan op den duur wel optreden, maar niet hinderlijk of bezwaarlijk. Ik draag mijn telefoon normaalgesproken in mijn zak en heb veel meer problemen gehad met toestellen waarvan het toetsenbordje op een gegeven moment ging haperen. Ik wil niet meer anders dan een clamshell :slight_smile:

Ok, thanks. :wink: Dat is ook weer duidelijk.

Maar verder:

[quote:6ce512a215=“Fat Freddy’s Cat”]1-Wat zijn jullie ervaringen met de menu-structuur van de Motorola of SE ? Dit in vergelijking tot Nokia, welk vaak als zeer goed word beschreven.

3-Waaraan lees ik bij bv de SE Z550i nou af hoe ‘snel’ de telefoon is? Ik lees immers geen term … MHz. Of kan ik dat aan de grootte van het intern geheugen aflezen?[/quote:6ce512a215]

Ik heb de nieuwe SonyEricsson K800i en hij werkt geweldig met iSync. (wel even een plugin downloaden) Als ik de telefoon met bijgeleverde kabel op de computer aansluit opent zelfs iPhoto automatisch om de foto's op de Mac te zetten.

[quote:f3d6e9e96d="12Mac"]Ik heb de nieuwe SonyEricsson K800i en hij werkt geweldig met iSync. (wel even een plugin downloaden) Als ik de telefoon met bijgeleverde kabel op de computer aansluit opent zelfs iPhoto automatisch om de foto's op de Mac te zetten.[/quote:f3d6e9e96d]

Over welke plugin hebben we het dan en waar is dat ding te downloaden (SE site?). Wellicht overbodig, maar ik neem aan dat het alleen met isync onder 10.4 werkt?

Ik hoor regelmatig dat de SonyEricon mobieltjes trage menus hebben. En dat de joystick snel kapot gaan.

Dan toch nokia’s?