BESTEL GEEN!!! iSkin voor de PB of iBook

Hoi..

Oké dan ik heb zo’n ding besteld haha now… ik heb het geweten!!
HET ZIJN OPLICHTERS!! ik zal het ff uit leggen…

Ik had die dingen besteld op die site en ging afrekenen…
ik moest betalen … voor 2 iSkin’s ongeveer 62 euro inc verzend kosten en Tax!!

Vandaag werd deze ZOOI bezorgt door DHL… TRING de bel gaat :stuck_out_tongue: Ik blij,… had zitten wachten haha.
Ik doe open en pak het pakket uit zijn handen… en dacht oke klaar
en doeiiii… niet dus :? Meneer wilt u ff 43,76 betalen voor de bezorg
kosten invoer in NL en de btw!? ik had zoiets van WAT!! je maakt een grapje haha niet dus hij meende het echt! ik uit leggen dat ik dat al heb betaald via mijn CCARD… jammer zij hij betaal nog maar :twisted:
Hij snapte het ook niet… en zij ik zou het niet doen dat pakket aannemen…

Kortom de mooie iSkin korst dus bijna 60 Euro per stuk!! belachelijk!!

Mijn mening koop deze zooi niet je word genaaaait haha ik heb het pakket dus niet aangenomen en vraag mijn geld terug via mijn CCARD.

Ik neem aan dat je de bestelling in Amerika hebt geplaatst ?

Het klinkt lullig, maar dan weet je dat je altijd nog allerlei BTW en invoer-rechten moet betalen in Nederland. Dat kan de winkel waar je het spul koopt nooit verreken, dat komt er altijd bovenop.

Groeten,
Frans

Hoi..

Weet ik maar dat had ik dus al gedaan… op internet

Helaas Frans heeft gelijk, zo heb ik mij ook eens vergist in een element voor mijn gitaar. Ach het is een pijnlijke manier van leren, maar je vergeet het niet zo snel meer.

Ik heb net vorige week een Powermate (de black limited) van Griffin Technologies besteld en die kreeg ik gister eind van de ochtend, en ik hoefde niks van BTW en invoer-gedoe te betalen..

hij is met fedex verstuurd, en er was helemaal niks aan de hand…
vrijdag besteld, woensdag in huis… en hij was maandag middag vanuit nashville verstuurd.

HS-L

Dag dag...

Frans heeft geen gelijk… Ganymedus…

Als je iets in amerika koopt betaal je daar vervoerskosten en tax [amerikaanse tax] die per staat ook nog eens verschilt. Maar voor het stukkie in NL rekent de tpg of tnt ook nog eens kosten [zelfs vanuit Duitsland hoor…] , en als je pech hebt, slaat de douane je nog een de invoerrechten in de nek…

Wat ik meestal vraag, is dat de mensen waar je het koopt, het pakje met grijs pakpapier inpakken en geen logo’s erop, en op de vrachtbrief zetten dat het een “gift” is en geen waarde heeft [risico is dat het dus niet verzekerd is voor de echte waarde], Dan slaat de douane het “meestal” over, ook een goeie is om de nota apart in een brief te laten versturen, zo kan de douane niet achter de echte waarde komen, en je niet belasten…

Laatst bestelde ik een handgemaakt leren zadel voor mijn motor bij www.corbin.com en kreeg te horen dat het verzenden per ups-ground 200 dollar zou kosten… :frowning: niet dus… gelukkig heb ik een vriend in New York, dus daar naar toe gestuurd, en die heeft het met de boot in een grijs pak verstuurd… nu heb ik dus een mooi zadel en heeft het me ipv 650 euro maar 300 dollar gekost…[/url]

[quote:e6a00af786="HS-L"]Ik heb net vorige week een Powermate (de black limited) van Griffin Technologies besteld en die kreeg ik gister eind van de ochtend, en ik hoefde niks van BTW en invoer-gedoe te betalen..

HS-L[/quote:e6a00af786]

Ja, het kan best zijn dat je ertussen doorgegelipt bent. Maar ik zou nog maar niet te vroeg juichen. Ik heb wel eens gehad dat DHL gelijk boter bij de vis wilde, maar de laatste tijd merk ik dat ze het bedrag voorschieten en er na 2 weken een brief ligt dat je nog BTW en invoer moet betalen.

Groeten,

Frans

had het ook eens voor met een dvd die ik bestelde van uit Japan. 30 euro voor de dvd, 10 euro verzend kosten en dan 40 euro duane... Een dure dvd van 80 euro

ouwe koek dus

En schreeuw aub niet zo in je topictitel. Ik ben doof, niet blind :wink:

Hmmm, 13 november 2002. Niet echt een recente mededeling.

Desk, kijk eens naar de datum dat dit topic gestart is. :wink: En jij ook Freek.

Hmmm... wie haalt er dan ook zo'n topic voor Jan Doedel boven water? Bedankt J-roen, ik had het nog niet eens gezien.

Waarschijnlijk met de zoekfunctie!

Da's dan weer het goeie eraan: neopiko heeft de zoekfunctie gebruikt én een relevant topic gevonden. 8)