Beta-testers gezocht voor OMT-app

Ik heb zojuist ook een mail gekregen :slight_smile:

Testflight komt hier ook niet verder dan stap 2, nu wachten wanneer Apple’s Dev-center weer online is en de OMT app wordt verstuurd.

Ik heb vandaag ook een mail mogen ontvangen:)

Ik heb geen problemen gehad met het aanmelden bij testflight.

Oooh, jammer dat ik het topic nu pas zie! Had me erg leuk geleken om de app te testen 8-).

Tesflightt komt hier ook niet verder, wachten tot dev portal weer beschikbaar is

Aangemeld en mail aangekregen.

De gene die mee doen aan de beta zouden nu ook een uitnodiging van Testflight moeten hebben ontvangen.
Deze heb ik alvast verstuurd zodat ik de benodigde gegevens meteen in kan voeren als het Apple Dev Center online is.
Er staat nu dus ook nog geen beta klaar, deze hoop ik voor het einde van het weekend verzonden te hebben, maar dat ligt in de handen van Apple.

Ik kan Testflight helaas niet installeren op mijn iPhone 5 met iOS 7 beta 3.
Het kan eraan liggen dat het iOS Dev Center eruit ligt, maar het kan zijn dat ie het niet doet omdat UDID’s zijn verwijderd van de iOS 7 SDK.

Ik ben zelf developer, dus kan ik, als Testflight niet werkt, de beta op een andere manier testen?

Kreeg de app ook maar ben op werk dus ja

Mail ontvangen/geaccepteerd :wink:

@applebvv
De UDID is verwijdert vanuit apps, maar zou nog steeds via profielen te krijgen moeten zijn (wat testflight doet).

Als je mij even de UDID (en je model device) doorgeeft op het e-mail adres was in de uitnodiging staat. Dan zorg ik dat je hem ook via testflight kunt installeren zonder een profiel te installeren.

Bij mij net hetzelfde probleem…
Heb net TestFlight willen installeren…
Het profiel installeert, maar bij de 2de stap stopt hij ineens en zegt hij terug dat ik het profiel moet installeren…
Ik heb ook iOS7 b3 op mijn iPhone 5 staan…

Op mijn iPad 2 kan ie wel naar stap 3 bij TestFlight, maar bij mijn iPhone 4 (ook iOS 7 bèta 3) gaat ie ook niet verder dan stap 2.

Het lijkt mij niet dat deze app in een beta moet worden getest, of wel :roll:

iOS 6 op mijn iPhone 5 geeft geen enkel probleem en wacht vrolijk op de app…

Een reden om de app onder een 20-tal testers te verspreiden kan zijn om op verschillende configuraties te kunnen testen. Wat dat betreft is het niet zo erg dat er een paar early-birds met iOS 7 tussen zitten.

Ik heb geen problemen gehad met TestFlight met een iPhone 4 en iOS 6. Ik ben inmiddels teamlid van “Team OMT” en ik wacht ook af totdat Rens op “Send” heeft geklikt.

Ik zit ook vrolijk op de app te wachten op mijn iPhone 4S… met iOS 6.1.3

Warner komt die app

Goed nieuws:

http://tweakers.net/nieuws/90444/ontwikkelaarssite-apple-komt-gedeeltelijk-weer-online.html

Hij is weer gedeeltelijk online

Het portaal is inderdaad online en het is het deel wat ik nodig heb

Ik ga op zijn vroegst vannacht een beta uit sturen. Ik wacht eerst even tot er zo veel mogelijk mensen geaccepteerd hebben.
Daarnaast ben ik nog naar een goede oplossing op zoek voor de mensen met iOS 7 beta, want die willen we wel bij de beta betrekken.

Ik heb het nog eens geprobeerd, maar het blijft terugvallen op de eerste stap op mijn iPhone 5 met iOS7b3
Al fixes hiervoor of niet…?

Maak anders een Ad hoc aan voor de mensen die iOS 7 beta 3 draaien.