Beta-testers gezocht voor OMT-app

mensen met iOS 6 gewoon testflight doen dan?

Testflight werkt nu wel gewoon op mijn iPhone 4 met iOS 7, nadat ik Testflight op mijn iPad 2 (iOS 6) met het zelfde account had geactiveerd.

Ik ga voor iedereen een passende oplossing zoeken, heb je iOS 7 probeer het dan wel gewoon, ik krijg namelijk wel netjes jullie UDID’s binnen.

Het zou voor iOS 7 moeten werken via een directe link (die geen inloggen vereist) alleen heb ik hierbij echter het nadeel dat ik weinig details over gebruik en errors kan achterhalen.

@applebvv testflight werkt met een Ad-hoc profiel, testflight maakt het installeren en bijhouden alleen een heel stuk makkelijker. De oplossing die jij waarschijnlijk bedoeld is via iTunes, echter geeft die methode altijd een heleboel problemen en is het een heleboel werk voor de eindgebruiker.

@renssies wanneer kunnen wij de app op zijn vroegst verwachten?

De eerste beta van 1.6 is zojuist verstuurd, mensen met iOS 7 beta zullen op de “Install” pagina in de omschrijving een directe link vinden.

Hij is hier gedownload op mijn iPhone 4 met iOS 7 bèta 3. Ik kon de app gewoon net als iOS 6 gebruikers instellen.

De App ziet er het zelfde uit wat kleine aanpassingen en bugs opgelost.
Maar wat werkt ie vlot! Goed bezig en verheug me op de andere bèta’s!

de app werkt goed hoor

ik hoop aleen als ik me iphone met omt unlock dat hij dan niet meer uitvalt

de app lijkt ook sneller

morgen 16 :slight_smile:

Ik heb het nogmaals geprobeerd om het profiel te installeren, maar het blijft terugvallen op de eerste stap op mijn iPhone 5 met iOS7b3
Al fixes hiervoor of niet…?
Ik zie ook geen directe link verschijnen in de omschrijving :S
Ligt dit aan mij of doe ik iets verkeerd? :S

Graag bugs die op de app gericht zijn hier melden: http://www.onemorething.nl/community/topic/bugreporter-omt-app-beta-programma/

@michaeldeboey klik op install in de mail die je hebt ontvangen. Die zou je naar een pagina op testflight moeten brengen. Als je daar naar onder gaat zou daar een link moeten staan (de link is niet klikbaar, even kopiëren dus).

[quote=Tjaarsveld url=http://www.onemorething.nl/community/topic/beta-testers-gezocht-voor-omt-app/page/2/#post-2579636 time=1374959891]morgen 16 :)[/quote]Bier! :wink:

Haha

@renssies als ik naar naar mijn account kijk via mijn laptop dan zegt hij wel dat mijn iPhone geïnstalleerd is…
Maar ookal probeer ik die link te vinden, hij moet steeds dat profiel installeren en valt nog steeds trg op de eerste stap…

@MichaelDeBoey stuur me even een e-mail op het e-mailadres in de uitnodiging, dan stuur ik daar de link. Wil de link hier niet neerzetten vanwege mensen die hem dan toch gaan proberen te installeren.

Ik vermoed dat de bugreporter geopend moet worden staat nu op gesloten?

@nicj56 die zou open moeten zijn

Heb de IPA via mijn Macbook gedownload, nu zet ik 'm op m’n iPhone 5 met iOS 7 beta 3.

Beta succesvol geinstalleerd op een iPhone 5 met iOS 7 beta 3!