Betaling iPhoto fotoalbum

Mijn vriendin is een paar weekeinden bezig geweest om wat fotoboeken te maken. Dit heeft ze lekker in Iphoto gedaan.

Nu willen we deze boeken gaan bestellen.

Maar bij de accountgegevens kan ik nu alleen voor creditcard kiezen.
Ik heb voor Itunes een account met clickandbuy via mijn bankrekening.
Deze optie kan ik dus niet kiezen bij Iphoto.

Is er een mogelijkheid om via hetzelfde account (wat al ingesteld is onder Itunes) mijn fotoboeken te bestellen?
Of is er voor mij een andere optie dan creditcard mogelijk?

Hoop dat ik mijn vriendin niet teleur hoef te stellen. :o

Ik dacht dat alleen cc mogelijk was maar weet het niet helemaal zeker.

Wat ik zelf gedaan heb omdat ik het nogal prijzig vond alles bij elkaar is de foto boeken te exporteren naar pdf.
In photoshop vervolgens de pdf als losse pagina’s geexporteerd als jpeg. Toen in een willekeurige andere tool gemikt, in mijn geval die van de hema en daar elke pagina gevuld met de pagina vullende jpg’s. De opmaak van de hema vind ik namelijk veel minder mooi dan die van iphoto maar de prijzen zijn stukken aantrekkelijker. Resultaat was prima.

je zit aan de creditcard vast, ik liep ooit tegen het zelfde probleem aan, ik heb uiteindelijk maar iemand met een creditcard gevraagd of ik die van hem mocht gebruiken...

Of regel gewoon een credit card. Zo moeilijk is dat niet hoor en erg handig voor internetbestellingen en in het buitenland.

Volgens mij kun je ook een soort cadeaukaart aanschaffen door betaling via bankoverschrijving. Weet het niet zeker, maar je kunt altijd de apple store even bellen.