Betrouwbaar of niet?

http://softwarelicenties-upgrades.centralpoint.nl/vmware/fus3-mkit-cp/vmware-fusion-3-for-mac-os-x-cd/?ref=13&utm_source=ciaoshoppingnl&utm_medium=cpc&utm_campaign=ciaoshoppingclick

is dit betrouwbaar, nieuwste vmware fusion 3 voor 11,50?? in de winkel 79,99!

betrouwbaar of niet?

[quote:a45b7872b9]U kunt altijd terecht voor een antwoord op uw vragen over producten, bestellingen en garantie. Kijk eerst bij de meest gestelde vragen, stuur uw vraag in via het formulier of neem tijdens kantooruren telefonisch contact op via 020 - 347 2323 (ma-vr). Fax 020 - 347 2324.[/quote:a45b7872b9]

Als je dat probeert, weet je vanzelf of t een beetje fatsoenlijk lijkt allemaal.

Het is een upgrade toch? En CentralPoint is volgens mij wel een grote gerespecteerde webshop.

Titel van het product is: VMware : Fusion 3 (for Mac OS X) CD

En daaronder staat:
U ontvangt een electronische licentie binnen twee werkdagen.

Maar het is iets met een Media kit? Wat is dat precies?

en al gedaan of niet??

Zit nog even te denken. Want er staat iets bij over Media kit maar ik weet niet wat het is. Want daarboven staat nog: VMware fus3-mkit-cp

bellen :D

wie gaat er bellen?

Nou ik heb net even gebeld.

Ze zeiden dat het alleen de cd was en daar zou ik dus niets aan hebben aangezien je hem ook zou kunnen downloaden.

Toen vroeg ik waarom dit eronder stond:
U ontvangt een electronische licentie binnen twee werkdagen

Die man aan de telefoon vertelde mij dat hij dit niet kon wijzigen, maar je krijgt dus geen licentie.

Dus niet kopen tenzij je die cd wilt zonder licentie, met licentie betaal je gewoon de volle prijs.

Je koopt de CD. Meer niet.

Je hebt geen licentie als je deze CD binnen krijgt.

Dit is dus voor mensen die al een licentie van Fusion hebben, maar gewoon de CD willen hebben.

edit: Zie vlak boven me. :wink:

@karelwillem

Klopt maar vind het wel een beetje slordig dat ze dit eronder zetten bij het product:
U ontvangt een electronische licentie binnen twee werkdagen

Het laat aan duidelijkheid wel wat te wensen over ja.

Als je de CD binnen hebt en je vraagt een licentie aan, heb je hem binnen twee dagen binnen.

Het is wel waar dus, maar niet op de manier zoals je het nu kan lezen.

jeetje wat een raar gedoe, alvast bedankt Sanderman1992 dat je gebeld had....

Wat een oplichters: dit is gewoon mensen in de val laten lopen. En dan KUNNEN ze dit niet aanpassen? KAN niet ligt op het kerkhof. Ooit 3 maanden daar op een coolpad voor mijn powerbook gewacht, die bij bestelling RIJKELIJK voorradig was (nog voor gemaild, doe ik altijd. Reageren ze niet dan is het sowieso een klote bedrijf en koop ik er niks). Nou gewacht, zelfde middag meteen bestelling geannuleerd (bank bellen... zucht) na het lezen van het sorry mailtje dat hij in bestelling was. 3 maanden later mail ontvangen dat ze uitgeleverd zouden worden (natuurlijk nooit gehad), pfff 3 maanden!!